Wednesday, September 8, 2010

Tahon ni raye...


Ah, oo laaa laaa.

Wei, wei , wei budak. Sila sedar, muahahaha.

Pengetua dah cakap

'Tahon nie raye pada hari raye pertama jah ye..'

Muahahaha.

Kami cakap

'beresss..'

Ngeeeee, entah, raya bila ea? Tak rasa nak raya pun, hahaha. huarghhh, buku buku buku.. Kita raya berdua nak? Raya ketiga, keempat, kelima, keenam, ketujuh, kelapan, kesembilan, kesepuluh, kesebelas nanti kita raya sama sama tau. Saya janji ni! ^^. Tapi, raya pertama dengan kedua tak boleh janji laaa, sebab hoo hoo hoo balik kampung. Ceh, macam laa kampung jauh sangat. Tapi, kena faham laa yaa kitorang ni bila dah jumpa ramai ramai. Waahaaha, memang tak ingat dunia, apatah lagi nak ingat buku. Huhuhu, tapi tak apa.. Buku, awak memang kat hati saya.. 

Oh, mood menggila sebab kerja sekolah berlambak lambak lambak lambak sangat ni. Hahaha, bukan lah apa apa sangat nak jawab soalan yang bertimbun timbun tu, tapi saya perlukan semangat, usaha dan sabar. Hahaha, eisyyy! Ingat, 5 Oktober 2010 ~ Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna.. Ohh yeahhhh, :D



Omaigod, seramnya exam hall ni. Wakaka, tapi aku tak apa.. Pasal exam dalam kelas. Pstt; sekolah kesayangan aku mana ada dewan. Dan, kelas aku pun tak seram =p

No comments: