Sunday, July 17, 2011

Geng Roket 2011 :)

Hai.


Okay. Kelmarin, adalah hari di mana Pesta Minda berlangsung. So, kami yang masuk pertandingan roket berkumpul kat Padang Astaka. Yeahhh yeahhh. Setelah seminggu menghabiskan masa terluang dengan Encik Roket; akhirnya semua itu akan berlalu. Ahaaaks. Aku geng dengan Pqah Jusoh. Molek sangat laa tu.


Syafiqa dan Syafiqah; SMKANI D.


SMKANI D, kumpulan kami. Hihi. Yang unbestnya, launcher B kami ada masalah. Bocor ke apa entah. Nak tak nak, pressure yang kami pam sampai 60.. agaknya jadi 30 je kot. Itu pasal tak naik tinggi. Huhu. Payung terjun kami bertahan selama 7 saat sahaja. Haha, lebih baik guna launcher yang sekolah punya kalau gini jadinya XD


Masalah di sini, kebanyakan geng girls semua guna kon daripada kad manila. Yang boys pula kebanyakannya  buat daripada plastik lutsinar alah yang selalu guna untuk buku skrap itu laa. Makanya, yang girls akan naik sederhana saja tapi payung akan terbukak. Cuma, yang boys tu punya lah tinggi mereka menujah langit dan kebanyakannya payung tak terbukak. Terus menjunam ke tanah dengan tajam, booomm! Agaknya diorang tak letak bedak kot. Itulah, tak minta dengan kami. Kami bawak bedak berbotol-botol tau. Hahaha.


Tapi, aku memang tabik dengan geng sekolah nasiruddin shah. Sudah laa membelah awan, lama pulak payung terjun mereka di awanan. Wah, semua orang teruja melihatnya.

















Apa pun, ini adalah salah satu kenangan indah dalam hidup aku! Gelak tawa, suka duka, geram segala bagai semuanya aku lalui bersama Geng Roket 2011. Terima kasih korang; atas tunjuk ajar serta memori yang korang kasi aku simpan di dalam kotak hati.



Dan untuk partner kesayangan hati
Nurul Syafiqah Jusoh. 
Thanks for the memories! I love you :D

* * * * * * 











PS: Sedang mencuba untuk berpuasa Facebook. Hihi. Moga berjaya! Huhu, kepada kak fathy sila hubungi adik kamu yang cantik dan jelita ini hanya di talian celcom. Sekian :P

4 comments:

Muhammad Syafiq Azman said...

ape-ape pown...tahniah lah kat orang dah matang sebab berani masuk pertandingan...dah matang keii...

Sya Izz said...

eiii baso. mitok maaf lahhh!

The Princess said...

pewitttt hanset sapo tu?

Sya Izz said...

pewiiit hjr, comey gmbr profile haha.