Wednesday, April 6, 2011

Jahat

Hari yang sangat menyesakkan minda. Pagi tu masih lagi okay; gelak gelak dengar budak tu terpaksa pantun depan aku dan Q, BM yang santai dengan gelagat pembentang I-dil n J-wad. Dil, doh guane kabo ganu takdi?(Ibu dan Ceper), QS dengan topik ulum hadis, Bio dengan cell division nya. BI, dengan Quiet Eyes. Khemiyya yang enjoy tahap giler, dan math mode yang buat aku teraba-raba XD. 


Lepas solat, berteleku lama. Sedih T________T Terkilan sebenarnya. Asal dia sanggup buat macam itu? Haha, kecoh. Okey, kami sakit hati. Sampai hati, huuuuuu. Memang tak senyum senyum dah aku. Jalan pusing pusing, duduk kat bawah pokok. Anggap itu pasir pantai lalu aku tulis. Geram! Jalan, HMR tegur. Pergi kat dia, dah nanges nanges. Haha, serius macam bodoh je nanges sebab tu. Tapi, aku geram laa. Tapi, sweet je semua yang ada tu (diorang tengah hiashias). N cakap jangan nanges, jangan sedih sedih. M cakap pelik tengok aku senyap, sebab selalunya mulut aku memang takkan berhenti. CA cakap, jangan nanges nanti tak mau bawak. Huuuuuuuuu. Dah okey dah. Senyum gelak gelak. Alah, merugikan diri aje nak sedih semua ini. Tak cool. Yang penting, aku ada ramai orang yang aku sayang dan sayangkan aku. XD


Penat, dengan semua ini. Huuuuuu, tapi terima je laa.
Aku sayang HMR, HMA, N, W, M, CA :*
Tak sedih dah, lagipun bebudak ni pun dah heboh dah XD 
(kitorang pun boleh buat nakal laaa)

No comments: