Monday, May 10, 2010

Ada cerita , tentang kita .


Salam infiniti sayang yang syumul .

Ahaksss . Hmmm , rindunya sama ini blog . Saat ini aku tengah mendengar lagu Tentang Kita . Sangat manisss . Haha . Hurm , nak cerita apa eh ? Okay , mahu bercerita kisah hari ni .

Hari ini ? Macam biasa , penuh dengan kenangan . Hihi . Hari ini hari bersejarah tau . Sebab , masa BI laa majoriti kanak - kanak ribena rushd jadi macam snow white . hak3 . semuanya jadi tertidur . beberapa orang saja yang masih 'hidup' . Kah3 . Aku antara yang 'hidup' itu . Tapi , kami yang 'hidup' pun jadi macam 'pengsan' sebab suara tidak berbunyi . Kenapa ? Sebab .... nak cakap dengan siapa kalau kawan - kawan asyik melayari bahtera mimpi ??? . hahaha . Kalau orang lalu pun memang 'kaget' laa , wawww ! sebab , itu bukan kami . Kami hyperaktif . kah3

Petang tadi , ada kelas Math . Aku keluar awal sebab ada latihan koir . Ahakss . sementara menunggu itu budak pontianak , pergi perpustakaan kejap . Lepas itu , ustazah minta tolong print pengumuman . So , bila dah siap , aku dengan Syadid pun pergi laa lekatkan . Satu dekat pintu maktabah , satu dekat pintu APD . Apa yang penting?Kerjasama . :)

Dan , latihan koir tadi .. Enam orang saja yang datang . Alahai , dah laa esok nak bertanding dah . Huhu . Tapi , sekejap je laa berlatih . Kesian k Farhah . Haihh . Kemudian , aku dan Qilah dan Bilah ambil keputusan naik atas kelas . Well , berlatih kita - kita je . Ahakss . Punya lah enjoy tengah buat gaya dan nyanyi . Hihi , maklumlah tak ada orang . Tapi , k Syikah dengan k Atin pun datang . Aiyoo . Datang tak pergi-pergi . Haih .

Last - last , kitorang pergi rock dalam kelas aku . Tadi , pergi kelas S . Buat gaya dan enjoy dengan amatnya ! Maka , k Atin pun panggil . Okay , jom balik sekolah ! Huhu , tapi serius . Memang enjoy laa ber'galok' dengan geng sekepala . Hak3 . Kita satu suara wahhh :)

Dan masa yang aku ada sekarang , semakin kurang . Haha , adakah bermakna aku semakin sibuk ? Boleh laa kot . Konklusinya , pagi sampai petang aku berada di sekolah . Dalam pukul 6 baru lah aku menghadap Encik PC . Ada laa sejam lebih kot . Bila maghrib , bersiap pergi kelas malam . Balik daripada kelas , siapkan kerja sekolah pula . Aiyoyo .

Kadang - kadang kalau dah memang letih yang teramat , jangan harap mahu dibuat kerja sekolah itu . Terus tertidur . Haha . Padahnya , pagi-pagi dalam kelas baru kalut nak buat kerja sekolah . Haihh , tapi aku suka macam ni . Serene hectic . Ketenangan itu ada di sebalik kesibukan yang menjadi - jadi . Aku suka sibuk , sebab aku bukan orang yang suka sunyi .  :P




Psstttt : <3

Sanah helwa ya haura' .
Hak3 , selamat hari lahir ke 15 , CN Izzati .
Bidadariku , moga Allah merahmatimu . 
Aku rindu sayang kamu :)


No comments: