Saturday, May 15, 2010

AdaMaya , Multaqa , Jaja & Din


Salam rindu yang amat ,

Ehm , ADAMAYA . Chop3 ! Kenapa semua suka cerita ini ? Ahakss . Aku bukan penonton tv tegar . Dan , sangat tidak berminat dengan cerita melayu yang mengaitkan kisah korporat . Sangat membosankan . Tapi , aku tertarik dengan AdaMaya . Hurm , tak tahu kenapa , aku sangat suka bila tengok scene Adam dengan Amani . Sweet father and daughter , hehe . Dan , aku selalu juga terlepas cerita ini . Maklumlah , aku tak suka menghadap drama . Baik menghadap pc . Dan , setelah tamat cerita ini ... Aku mendownload semua episod - episod adamaya . Ahaa ~ Pelik , Aku seorang yang tidak suka mendownload dan adamaya ini satu-satunya cerita pertama yang sanggup aku download . Ahaa , apa pun , cerita ini sweet :)




 Jap , jap . Nak imbas kembali cerita hari khamis . Ada majlis multaqa PMR atau temu murni . Waaaaa , papa tanya cg math jer . Kui3 . Balik memang awal , tapi aku tersesat balik lambat . Pukul 1.30 petang ! Whoa , sekali seumur hidup tu balik awal macam ini . Hurm , naik atas kereta kena basuh dengan daddy dan mummy . Pasal encik math laa . Okey , relaks3 . Dulu yang tersangat dulu , aku cinta math . Dulu yang kini sikit , aku kurang suka math . Sekarang , dua - dua ada . Disebabkan result math aku asyik turun naik gred , kui3 , maka harus aku akui ... Tak kira macam mana .. aku kena sayang dia balik . I'm trying now okeyh walaupun masih tersisa di hati tentang math tahun lepas . Ahaa , tahun ke'trauma'an aku dengan math . Masih menghantui [ alasan ] , haha . Okay , saya janji saya akan sayang !!!

Dan hari itu juga aku masuk aspuri . Sebenarnya teman Cfa mengemas , ngeee . Punyalah lama duduk berbual dalam tu dan posing2 . Uhukss , cari penyakit betul . Kah3 . Kemudian , aku , epa , cfa , eyrah jadi model tak bertauliah . Posing di tepi kolam sampai makmal komp . Haha , penyakit betul . Dan , masa dalam dewan makan , tak puas bermain dengan adik Amin . Huwaaa , apasal adik dia cute sangat ! Comelll .



Hari jumaat kelmarin , pergi rumah Ayah Mat tau . Ahaaaa . Maka apabila aku berada di sana , automatik sya izz yang tidak pernah kunci mulut akan terkunci serapat-rapatnya mulut . Ehm , kerna obsesi yang terlebih . Kah3 , obsesi novel buku cerita . Haihh , senang saja kalau nak suruh sya izz diam , bagi aje sya izz sebuah novel . Confirm aman dunia . haha.

Maka , misi membaca sudah bermula . Dari 4.00 petang hingga 2.30 pagi aku berjaya membaca novel Impiana II , Aku mahu superbibik , S Untuk ... [ baca sekerat je , macam kanak2 sangat ] dan Jaja & Din . Waaaa , sangat best tahap mega ! Dan , aku tak baca langkau ye . Sejak dari zaman dahulu kala , kawan dan family asyik cakap aku ni baca langkau . Haha , esquedemy [excuse me] ... i baca sepatah-patah tau perkataan dia . Hehehe , apa pun . Aku cinta buku .

Dan hari ini gotong royong perdana . Maka , aku ponteng

Haha , esok sudah  Hari Guru .

Selamat Hari Guru .

Sayang semua cikgu saya !

:)

No comments: