Sunday, May 30, 2010

ribena vs comel


Hai sayangku semua,

~Lalalala~. Ehm, hari ini exam kertas 1 semuanya. Math, Sn, Bi. Waaa, kenapa BI aku selalu salah grammar??. Uhuuu. Biarlah. Cuma, lepas bila lepas solat kan, naik atas kelas. Yang 'unbest'nya, muka sorang-sorang macam sedih, ditambah dengan semua asyik menghadap buku sehingga sebutir-suara-pun-tidak-aku-dengari. Erkk, baguslaa tu kan? Tapi, mood kanak-kanak ribena Rushd down

Omaigod. [ pinjam spiderlily rossa rina punya :P ]

Hate this part. Uhuksss, sabar-sabar. Esok satu hari aje lagi. BA dan KH. Waaaaa ! Tadi pergi kat kanak-kanak comel Sina, kepuasan dekpon dengan kanak-kanak ribena Rushd. Tengok Epa dengan Cpa 'mewarna'. Waaahaha, then aku pula ambil bahagian. Sweet weh colour sorang-sorang sambil menyanyi dan fikiran sudah lama ke Innisfree. Epa pula asyik cakap sian kat aku. Waaahaha, no hal laa kawan. Bila dah siap, aku ala-ala ceti minta rm 5. Haha, Epa gelak dan cakap ' lima sen tu jolo pade'. Waaakaka. Aku balas ' ada lagi ke orang guna lima sen leni?'. Ahaksss, then aku bangun nak blah. Epa pun dengan bergayanya keluarkan benda pink dia dan cakap 'nah.' aku tak nak. dia bagi lagi. ' aku belanja' . waaahaha.

me love kawan-kawan. especially jiejieja, ponti, amani, epa, cpa, mama rocks, khususnya kanak-kanak ribena rushd yang terkiut di dunia. :) [ amacam? terharu tak?! ^_^ ]




ke'innocent'an jelas terserlah. Innershine ... ngeee, rindu tau masa ini !
: : : 1 Ibnu Rushd 2008 : : :


* * * * * *
"it's not about buat baik dulu or pkai tudung dulu. it's about masuk ke dlm Islam scara total. then, THAT is 'baik'." [ vs;hlovate ]

 

 


No comments: