Friday, May 21, 2010

Allah Knows ....


Allah knows,,,,,, :)

Hurmmm , di kala malam yang kedinginan ini , aku teringat pula dekat kawan - kawan , ngeeee !

Nak cerita laa sikit , ehmmm ...

Tahun 2010 :

Kawan-kawan baik aku ramai sangat ,terlalu istimewa kalau hendak diceritakan kebaikan mereka.Kawan-kawan yang sentiasa meng'happy'kan aku di kala duka . Kawan-kawan yang selalu men'sad'kan aku di kala suka ..[ gurau je :P ]

Aku ada ,,,,,

Jieja sayanggg > budak ini spesies dengan aku jer ,jenis tak cukup ubat jugak . hehe , sayang dia weh . sangat-sangat .

Amni > Budak ini aku sayang jugak . Dia ini kadang-kadang je terlebih dos je , kan Amani ? Haha , sejak cerita AdaMaya habis .. Secara automatik , aku panggil Amni = Amani , waahahaha .Aku sorang je panggil gitu . gedik siket Kerna sekarang aku sangat menyukai nama Amani .Waaa,penangan cerita ! Haihhh...

Zaty > Ini budak suka gaduh dengan Jieja . hahaha , yang anehnya , gaduh3 baik .Hak3 , jenuh den . Hehe.

Mc Na > Ini mama rocks aku . Haha , dia kan penolong kelas .Suka usik dia , biar jadi terlebih gedik gitu . Haha , dia baik sangat . Dan rocks!!! Heee , sekarang aku kerap usik dia dengan panggil dia mama , haha dan membahasakan aku ini baby .Oh yaa ,pasangan mama rocks mestilah daddy ayu , kah3 . Kanak-kanak sungguh budak rushd neyh .

Aeman Azzim > Huk3 , budak ini memang jenis spesies aku jugak .Cuma , dia lebih lebih lebih lagi kurang ubat . hahaha , suka main-main dengan dia . perangai macam budak . haha, macam aku kot.maklumlah , kitorang jiran je selang beberapa buah rumah ... tapi , aku berjurusss ,hak3.

Razi > budak innocent dan perangai cuteee,sekelas suka kacau dia ,dia baby face ,kiut sangat . hahaha .

P3Q2L > budak mata sepet ini comel,suara dia kiut saje .wahh ,haha.

Cfa > Sayang 'zaman melaka' nieh , sebab dia baikkk , kan9?
Siapa lagi ehhh ? Banyak lagi yang mahu sebut , sebab aku ada ramai sangat kawan yang sangat-sangat baik!!!

Korang yang selalu buat aku senyum,terima kasih !

:)




Hehehe,ini baru sikit , mata sudah mengantuk . Jadi ,tangan ..sila berhenti men'type'. Hak3 ,sayang semua ....



No comments: