Friday, May 21, 2010

Bila Spiderlily bertemu Bougainvilla .


Selamat malam !

Hurmmmm , hari ini ada kelas tambahan kat sekolah . Ahaksss , best sangat . Sebab ada satu kelas je , Pai . Then , ustazah bawa Hazim dengan Syamila . Sambil buat latihan , sambil main dengan diorang . Hehe , Mila siap suap aku lagi , hak3 . Lepas tu , Mila pergi duduk kat atas riba aku . Lama laa jugak . Bila dia habis jalan , datang kat aku balik , duduk dengan aku . Hak3 . Dia comel . Suruh aku tulis nama dia . Waaaa! Aku suka budak kecik ,,,, :)

Petang ada kelas Ba , ehemmm . Belajar best ! Balik tu , terus ke rumah Ayah Chik , hehe . Petang tadi sibuk main make up dengan kakak . Ahaksss , naya sungguh bedak garnier , eye shadow , lip gloss , celak hitam dengan merah MAC dikerjakan oleh kami berdua . Haha , entah mengapa jadi gedik pelik gitu . heeee , sweet saja .

Habis muka kakak emo aku ni ,. haih . Bila aku jadi mak andam , terus woww muka . Hehe . Aku buat konsep rock punk gitu . Kah3 , menempik dia bila tengok . Terus dia cakap ' sya izz ni memang tadop bakat mengandam .' Haha , aku just sengih ..

Bila lepas maghrib , kakak pula make up aku . Kah2 , aku rasa sama comel je . Sama - sama tak ada bakat , hahaha . Cuma , aku disolek melayu kontemporari . Hahaha . Agak lama lain main gitu , siap posing dengan selendang , baju kurung songket . Hak3 .

Lepas tu , Ayah Chik panggil belajar math . Huk3 , tergesa-gesa ni pergi tanggal make up . wakaka , memang habis muka kitorang . Ehem , biasa laa . Kanak-kanak kan kitorang ni . Hehe .Dan , belajar lah kitorang dengan penuh tawadhuk dari 8 lebih sampai lah pukul 10 . ahakss , mata mengantuk , disebabkan angin sepoi-sepoi malam yang menyapa . wah !

Dan sekarang , aku dengan mierah tengah lepak depan lappy . Hihihi , sepatutnya kena pergi buat latihan math ni , tapi kejap lagi laa . Okay !

Di sini Sya Izz nak ambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih dekat kakak kesayangan , kakak Arina spiderlily sebab sudi bantu Sya . Waaa ! Sayang sangat dekat kakak ! Sayang sangat , tengs kak Rina ! Muahkssssssss , :)




2 comments:

Rossarina™ said...

hahaha dh bleh komen maaa! :D same2. kite blogger, kne saling tulun menulun .. :D

wow main solek2! best ~ :D

ps: dh bole komen nih, bole la akak buat onar sllu kat sini hehe >:P

Sya Izz said...

hahaha , kak rina . silakan ... :)

mujur saja tidak solek seperti ros hitam :)

ngeeee ,,,,