Monday, May 17, 2010

Membazir dakwat .


Assalamualaikum .... :)

Semakin hari , semakin panas . Dunia ... Belum akhirat lagi , haihh . Oh yaa , tadi dalam pukul 3 lebih sehingga 4.02 minit pm , aku rasa sangat . Erkk , macam nak makan orang , haha . Bayangkan , dalam masa tu . Satu sijil pun tak siap . Dakwat dengan kertas a4 pula yang aku bazirkan , hak3 .

Macam mana nak cerita eh ? Erm , cikgu Raanah minta tolong aku buat sijil penyertaan dan penghargaan . Pertandingan menulis cerpen sempena hari bapa , 2009 . Ehm , aku dapat no 1 bermodalkan 'zahin sayang ayah' . Yeayyy , alhamdulillah :) Jadi , sijil yang cikgu bagi itu sudah punya logo , dan apa - apa lah yang berkaitan . 

Masalahnya di sini , sukar nak bagi tally dengan tulisan yang akan ditambah . Sudah berpuluh kali [tipu je :D ] mencuba , last2 aku mengalah . Nasib baik Syadid ada , tolong . Haha , mula - mula dia tolong bagi pandangan , tolong bercakap dengan aku yang kebosanan . Akhirnya , aku paksa a.k.a. minta tolong dengan dia . Haha , sebab otak sudah tepu mahu memikir . haih , Suruh Syadid yang buat .

Tapi , bila Syadid sudah selesai print atas a4 untuk percubaan , daddyku sudah datang . Jadi , terpaksa pulang dahulu . Kemas semuanya . Balik . :) Mujur juga tadi tidak aku kebosanan , sambil mencuba membuat sijil . sambil berborak . dengan presiden [bak kata jieja] , syadid . hurm , mujur mereka ada . mengelak aku dari kepuasan dalam bilik pengurusan pusat sumber itu . Ahakss .

Apa kaitan kawen muta'ah dengan kawen enam saat , presiden ? Hak3 , gurau . :) hurm , tengs untuk kawan - kawan yang menemani aku hari ini . Yang sudi mencorak kata berbual dengan aku . Haha . Sayang kalian sangat-sangat

Psstt : Kaw2 tadi Syadid komen cerpen aku , hahaha .

 

No comments: