Wednesday, May 19, 2010

Budak Cokelat .


Hello kawan - kawan semua !!!

Ehemmm , :) . Hari ini ada best dan ada tidak . Wah , pertama kali jadi popular , kan Jieja . Hahaha . Rasanya , aku cuma nak cakap aku sayangggg korang yang bergelar kawan aku dan sayang cikgu aya . Heeeeee :D .

Semakin hari , cubaan semakin banyak . Ada , ada dan terus ada . Biasalah kan ...
Oh ! Mahu berterima kasih amat dekat seniorku , fathi . Hehehe . Tadi masa atas kelas dah rasa macam nak menangis sebab tak reti nak jawab soalan eksperimen light . Waahaha , pe kess ... nyanyuk sudah aku sebab itu silibus tahun lepas . Aiyyaaaa . 

Sebab itu bila keluar dari bilik guru , terus ke maktabah . Well , cari buku rujukan . Heehehe . Then , tengok k gra n fathi tengah study . Ahakssss . mula2 tanya k gra , tapi beralih kepada fathi . Hurmm , just woww ...

Simple saja rupanya . Haihss , bila dah sudah tu . Kemas-kemas . Kemudian , cakap terima kasih . Dia cakap kasih diterima . Kemudian dia cakap 'tak halal ilmu tu kalu x sungguh-sungguh pas ni' . Haha , aku cakap 'sampai hati' . Dia cakap lagi ' tak eh , betol ni . belajar sungguh ea' . aku sengih 'terima kasih' . Dia senyum .

Dan , bila aku fikir balik , semua tak mustahil . Bergantung kepada diri . Mahu berusaha atau tidak . dan aku mahu jadi yang terbaik . Maknanya , harus berusaha , bersungguh . Kan3 ? Tengs kerana menyedarkan budak cokelat yang masih berlengah ini . Aiyaaa :)



Pstt : Sangat sayang abang dan kakak f5 tahun ini . Aku rapat dengan kebanyakan mereka dan , mereka baik . Sangat-sangat .. :P

No comments: