Saturday, October 23, 2010

Jamuan Akhir Tahun Rushdianz

Salam

Hyep! Masa ni tanggal 18 Oktober 2010, hari Isnin. Kelas Rushd dan Sina buat jamuan akhir tahun. Kelas Rushd dekat Bahtera, kelas Sina dekat Astaka. Kelas Rushd nasi minyak dan roti jala. Kelas Sina nasi ayam dan roti jala. Hehe. Okeyhh, ada pertuakran hadiah. Acara wajib tu. Hehe. 

Pagi pergi sekolah, duduk kat pondok terus. Oo yeahhh, uruskan persiapan bla bla dan bla. Huhu, budak lelaki atas kelas. Main game, omaigod! Rasa nak pancung je diorang, HAHA. Okay, part yang geram bila ustazah suruh ketua pergi amik ais kat kantin. Then, ketua pergi dan balik dengan tangan kosong. Bla bla dan bla. Kemudian, aku dengan Nad pergi pula kantin. Tanya.. Pergi kat pondok balik, dan pergi pula kat kantin. Kita pula yang kena angkat. Merah habis tangan aku tau usung ais yang besar gedabak tu dari kantin ke makmal. Sampai makmal terus bagi dekat ketua. Huh, ketua memang tak boleh diharap. Harapkan pagar, pagar makan padi :P

Okay, Amni bawa laptop. Yehaaaa! Kita pasang lagu Maher Zain kuat kuat. Haha, mujur aku tergerak hati nak copy folder Maher Zain dengan Fifi dan nasib baik aku bawa pendrive hari tu. Huhu, enjoy je! Uhuuu, dapat hadiah Nabilah! Sangat best, frame gambar yang ada jendela. Hihi. Hadiah aku Najihah yang dapat. Hurmm, hadiah yang berbalut surat khabar berlapis lapis, haha. Gimik weh!

Hurmm, lebih buat terkilan ialah kerana aku tak bawa kamera hari tu! Huwaaaaa T_T Macam mana boleh lupa. Tak apa, aku pasrah je laa. Najihah bagi kamera dia suruh tangkap gambar. Tapi, aku tak sanggup menduakan kamera aku :P Hahaha, geram sangat rasa! Tapi, iya lah dah takdir. 

Ooohh yaa, gambar gambar di bawah merupakan ihsan kamera h/p nije. Haha. Yang gambar kamera Jihah.. Tak dapat lagi.


 My Classmates, Ikhwan

 My hadiah

Si Comel Amni

 Erkkk

 Cikgu Sumayyah and Cikgu Azimah

 Fasiha and Amni

 Ustazah Rohani and Teacher Rahamah

 Pegang hadiah masing masing :P

 Cikgu Asiah, cikgu BM = yang aku sayang

 Teacher Syerry

 Cena, naeb ro'is alfasl

 Mirah and our beloved sir rosli

 Cg sue and Cg aziey

 Akkir. ermm, muzakkir

 Tunjuk hadiah ye!

 Sangat suka gambar ni, haha

 zahir, budak kelas S

 Hafifi, Chong, Ikhwan

Jejaka jejaka R

 Syafiqah and Khaleeda

Syaz

 Mukmin

 Hazim

 Syairah and Husna


Sekian dahulu, chaw...

P/s : 'rumah' lama, cat baru lagi
P/s ii : Can't wait for tomorrow!


No comments: