Sunday, October 31, 2010

Poem


Salam

Hm, hari ni memang best laa kat sekolah. hurmm, aku Hani Amni Aifaa asyik merempat kat bilik kaunseling je. Hehehe. Ermm, tengok budak budak ni berlatih nasyid. Boys laa. HAHA, sungguh lucu mereka ya.. dan sangat sedap. Yeahhh, aku bagi sokongan penuh! HAHA. ^^

Oh yaa, dipaksa rela masuk poem. Huk huk huk. Berlatih poem teachers, rupa rupanya tema 1Malaysia. Arh, saket sungguh. Nape sajak syair segala jenis bagai tu tema bebas ? Hua hua hua. Tak pe laa, kemudian... ada perjanjian dengan dia. Hahaha. Kalau aku tak boleh buat, dia akan ganti aku. Yeahh yeahh. dan dia pon tolong cari gak poem. Huhu, yeahhh. Tapi, syaratnya aku kena buat dulu. Hurmm, okai aku try dulu. Tapi, kalau dah tak leh wat apa apa, nescaya dia laa akan ganti aku.

Hmm, okay.. hujan sungguh lebat ye sekarang. Huk huk huk sangat sangat sejuk. Cool ~ Okeyh, sekian dulu. Bye bye :)

dia = budak yang sentiasa tolong aku. Haha, aku anggap dia tu tahap bestfrend laa. Tapi tak tau laa dia anggap aku ni kawan biase je. HAHA, tak pe tak pe. Ikhlas dalam berkawan. Ekekeke.

2 comments:

hazim said...

eh3!!..koya lerr....saper dia tuh??...hux6,,,zaher??

Sya Izz said...

yep