Saturday, October 9, 2010

Kenangan Science Cik SA


Hujan rintik rintik.

Gusar ni hati, berdebar amat. Kecut perut rasa. Takut amat.

Kawan kawan cakap okay. Tenang dulu.

Masing masing sama.

Berdebar amat, faktornya baca gitu gitu je

Bayangkan esok exam, petang tu ada kelas science sampai pukul 6 gitu.

Malam kelas sejarah.

Dah gelabah. Masa itu, duduk dekat koridor. Penuh ni kawan kawan kat depan bilik bilik periksa.

Tangan dah sejuk. Erkkk. Sama je aku dengan Jeehah, seram sejuk je rasa. Wakaka.

Tiba tiba terpandang kat bawah.

'Eh, ummi [pengetua] peluk sapa tu?'

Ouh, ummi peluk wati. Lama sangat, ummi gosok badan dia.. Ustazah Rohani pun berhenti, tengok. Hehe, drama laa :)

Sebak rasa, hohoho.

Tak tahan dah.
Berjalan ke arah dia, yang tengah sibuk bincang dengan kawan kawan lain.

Aku lalu tepi dia, tarik tangan dia slow slow sampai ke hujung koridor. Tempat takde orang dah.

Dia cakap relaks laa. 

Tiba tiba aku nangis.

Takot.

Dia pun tenangkan aku. Cakap takde pape punya. InsyaAllah, boleh. Dia siap bagi tips lagi. Bla, bla, bla. Okay.

Pengawas dah panggil suruh masuk.

Sebelum pergi, aku cakap 'nak peluk'

dia cakap 'alaalaaa' sambil senyum

Peluk dia, dan masuk periksa science dengan tenang,

apa pun  kita dah try usaha yang terbaik kan
serah pada Dia laa pula

senyummmm :D


Okaii, sayang budak ni sangat sangat. Hahaha, sangat suka main kutuk kutuk kan? Mata sepet laa, pendek laa padahal dua dua sama spesies je. Wakaka

Cik SA, sayang awak.

:D


P/s : Gambar profile blogger, gambar aku dengan dia. Gambar yang paling aku suka, dats y tak pernah tukar gambar lain. Gambar itu cukup berharga, sweet. Bagi aku laa.

1 comment:

Syafi[Q]ah_Aqi[L]ah said...

tq Qa... i will always love u.. thanks 4 always be with me all the time.. i will never regret 4 knowing one person like u Qa.... tq... mmuuaahh...