Friday, October 8, 2010

Tiga Tahun ; Rushdianz


3 Ibnu Rushd 2010 


: MuhammadUzair, WanAhmadIkhwan, RaziIrsyad, ZarifIzzudddin, ShahrulNizam, MuhammadAmzar :

: CheKuNurSyahida, CheKuNurSyahira, Haslizanawati, NurulFaezadti, NikNurulAthirah, FatinNajihah, AmirahAdny, NorAmira, CheNurIzzati, Nadia :

: FatinFasiha, NurulNabilah, MuhammadMuzakkir, IzzatMuhammad, Ustazah Rohani, HusnaMunirah, Najihah, AmniAqilah, SyaIzz :


~~~ ... ^_^ ... ~~~


<3 This Is the best memoirs, ever <3

Sayang korang amat sangat 
Part bersama y'all merupakan part terindah dalam hidup aku
Tengs for being my sahabat, kawan, teman selamanya
Kita sama sama gelak, kecewa, sedih, gembira
Tiga tahun kita kongsi satu cerita kan?
Cerita kanak kanak nakal Rushdianz
Memang nasib laa cekgu mana mengajar kelas kita
Mesti akan ada yang merajuk
Tapi, tak apa
Kita pujuk
Siap bagi surat lagi kan kat cikgu
Minta maaf
Ada cekgu siap nangis nangis lagi
Mengajar kelas kita
Yang erkkkkkkk
Tak apa, kita minta maaf
Sedar kita salah kan ?
Resah gelisah semua kita kongsi
Part kena marah dah biasa
Sengih je laa yang kita mampu buat kan
Biasa je kalau kena pot pet pot pet
Kita nakal
Haha
Tahun kita, tahun superb
Konon konon jadi nakal
Memang
Kelas rushd kelas ke dua
Tapi, kami jatuhkan 
Sampai menjunam bak status kelas keenam
Ohhh, dah puas kan kena nasihat semua
Tapi, biasalaa
Tiga tahun aku kumpul kenangan bersama korang
Dan tiga tahun dah nak berakhir
Dari tingkatan satu malu malu
Dari tingkatan dua dah tak malu malu
Dan sekarang tingkatan tiga lagi lagi lagi rock
Macam sekolah ini milik atok kami
Dah puas kami ketawa sama sama
Dah puas kami sedih sama sama
Dah puas kami ikat janji
Sambil sambil senyum
Ia, semangat rushdianz
Tak pernah mengalah 
Tak pernah mahu putus asa
Dan sekarang detik tiga tahun
Hampir mahu berlalu
Detik demi detik
Hari demi hari
Kamu semua tetap ada di sini
Di hati aku yang paling dalam
Sebab korang yang paling aku sayangi
Dalam detik tiga tahun ini
Aku sedar
Kamu semua terindah dalam hidup aku
Tiga tahun ; Aku sayang korang
Sampai selamanya

081010 

No comments: