Friday, October 22, 2010

Nostalgia Aspuri


Salam

Cerita terindah, petang 13 oktober 2010 : rabu.

Hari di mana sekali lagi 'pindah rumah', haha

Hurmmm, petang tu.. Lepas balik sekolah kami bergambar kenang kenangan dulu di halaman 'rumah' kami..







Kemudian, baru naik dorm masing masing

Kemas barang masing masing

Hani dengan Anis balik awak, kira kira pukul 3 lebih gitu.. Aku dengan Cena yang balik lepas Asar. Lepas Hani dengan Anis balik.. Aku borak borak dengan Cena. Haha, mengemas lagi.. Bila nak pergi amik baldi pun rasa sebak je tengok bilik air, hahaha. :P

Kemudian, tido petang kejap. Sempat laa terlena petang, untuk kali terakhir T_T Dekat asar, kitorang bangun. Dan, siap siap mengangkut barang ke bawah. Huhu, dua tiga kali naik turun tangga. Haha, dah laa dorm atas sekali tingkat tiga.. bawa barang banyak banyak berat berat menggunakan tangga yang berlapis lapis tu, huhu.. Nasib baik ada Cena, hahaha. Boleh jadi peneman :)

Masuk waktu Asar, terus solat. Hurmm, kemudian turun bawah. Pergi telefon. Okayy, tunggu parents masing masing dan blah from 'rumah sementara'. Huwaaaa, sebaknya! ^^ Sempat salam dengan kak Adilah je.. Huk3. Apa pun , aku dah menetap kat 'rumah sementara' ni selama dua bulan tiga belas hari yaa.. Bangga ni :P

Duduk kat sini memang best, siapa yang kata tak best.. Aku pancung kepala nanti! Hahaha. Tak ada lah, cuma banyak sangat kenangan yang dapat kat sini. Semuanya, menjadi nostalgia. 





Okay, wahai bilik no 13.. Sangat sangat sayang kamu!





Bilik No 13

Form 6 Upper
- Sufiatul Fadhilah [ K Su ]
- Adzwani [ K Wani ]

Form 5
- W Adilah [ K Dilah ]
- Anis Hazwani [ K Anis ]
- Amalina [ K Ama ]
- Salwani [ K Dolce ]

Form 3
- Husna Munirah [ Cena ]
- Azhani [ Hani ]
- Anis Najihah [ Anis ]
- Sya Izz [ Iqa ]


Bilik No 13 = sepuluh gadis comel

Huhu, kami jadi semakin rapat. Asyik dengar gelak ketawa diorang je sebelum 'pindah'. Huhu, rindunya !

nostalgia = kenangan yang amat sangat dirindui, di mana kita mengharapkannya akan berlaku kembali.. suatu hari nanti.

dan begitulah nostalgia terindah aku di aspuri!


2 comments:

Rossarina™ said...

tibe2 akak pulak rindu asrama :') walaupun dulu punye lah menyumpah tanak duk asrama tuh HAHA bengong betul ><

Syafi said...

HAHA,,, kan dh jd nostalgia.. sob3