Tuesday, October 19, 2010

Kursus Pengurusan Jenazah


Salam, hye hye hye!

Hari ni ada program yang gempak tau untuk form 3! Hohoho, KURSUS PENGURUSAN JENAZAH. Hmm, bersama ustaz Hj Muda tersayang! Haha, tapi budak budak yang datang sekolah lebih kurang dalam 60 orang je! Memang rugi laa kalau tak datang. Start dalam pukul 8.30 pagi sehingga laa 1 petang. Huhuhu, memang tak kering gusi laa dengar celoteh ustaz. Haihhh, kesian Saed.. Jadi model jenazah. Memang praktikal buat laa. Siap kena mandi dan kafan lagi si Saed ni. Haha, masa ustaz nak tutup muka dia tu sempat lagi dia menjerit, haihh. sesak nafas, hihi. Ustaz cakap sekejap satu minit je Arif.. hehe, memang cepat ustaz buat. Then, bila ustaz bukak.. Sempat lagi buat lawak cakap 'Haaa, kan masih hidup! ^^' Ceh... Ustaz panggil dia Arif, budak budak ni panggil Saed. Konklusi, nama dia Saed Arifuddin. Anak ustaz sendiri. Haha.

Gambar banyaaaaaaak, nak letak pun malas. Heee, nanti nanti laaa. Apa pun, memang bravo laa kursus tadi!

:D

P/s ; Cikgu Azimah buat sistem paksaan untuk form 3 memandangkan takde sorang pun nak masuk pertandingan sempena bulan bahasa. Haha, cikgu sedap sedap je pilih dan sebut nama. Dushhh! Tersengih sengih me ingatkan tak kena. Last last, amik ko :P

2 comments:

Rossarina™ said...

best tu kursus pengurusan jenazah. dapat mempersiap kan diri :)

haha, kene masuk story telling ke? *woot* :D

Syafi said...

haha,

tak lah,, pidato :P