Wednesday, October 20, 2010

Teman Sepermainan


Assalamualaikum, selamat pagi blog tersayang!

HAHA. Hari ni hari pertama budak comel iaitu aku ponteng sekolah selepas berakhirnya PMR. Huhu, sekarang sudah hari ke lapan kita berpesta, yiieeee haaaa! Haha, tak ada lah. Cuma, geng geng berpakat tak mau pergi sekolah. Geng kitorang ni laa yang selalu menunjukkan muka di sekolah tanda kecintaan kami terhadap SMKANI. Hak hak hak. Kalau diorang pun tak nak datang, siapa laa yang akan ada di sekolah? Hehe.

Zahir
Mukmin
Hazim
Hafifi
Hani

Yang ni je laa selalu jadi teman sepermainan sejak lapan hari. haha, nak harapkan orang lain. Ceh, senyuummmmm je laaa. Haha, semalam pun tiga orang je girl dari kelas aku yang datang. Aku, dan si at tau'am [kembar].. Ida dengan Ira. Hihihi.

Datang semalam pun sebab kena suruh dengan budak Hazim dengan Hani tu. Haha, kalau datang sekolah.. belanja chokie chokie sepuluh batang. Yeahhhh, last last chokie chokie takde. Duet je masih simpan ni. Tunggu esok, nak beli chokie chokie. Kah3. 

Hmmm, semalam chat dengan dia. Hmmm, 'ke mana hilang sifat periang awak?'

Dushhh! HAHA, gelak kuat kuat.

Lepas tu, diam. Okay, cerita semua pada dia. Huhu, aku tahu aku boleh percayakan dia. Membebel-ntah-hape-hape, dan baru putuskan. 

NAK JADI MACAM DULU!

yeahhh, dah tak mao jadi gini.. Letih. Tak suka.

Nak jadi sya izz yang dulu.

Titik

Hmmm, lucu pula bila ingat..

Hari ahad rasanya, dekat dekat tengah hari.. duduk kat pintu kelas. Tercongak depan tu. Buat muka sedih, blurr. Haha, bukan buat tapi jadi sendiri yee? Dia tengok, 'bakpo? cepat oyak bakpo?' HAHA, aku pula 'Mu ada kawan baek dop?' Cehh, tak menjawab persoalan. Haha, bla bla dan bla.

Sudah putuskan, dah penat hidup macam ni. Jadi macam dulu lagi amat ter paling best. Hehe, jadi dengan daya yang ada ni.. Dah tekad hati. Dan, tak guna ingat kenangan lalu as kita perlu hidup bersandarkan sekarang. Perlu terima hakikat itu, :)

dia = salah seorang teman sepermainan aku sejak lapan hari

psstt : Kat entry aku selalu je guna ganti nama dia untuk merujuk pada siapa siapa. Dan dia sentiasa tidak sama. dia merujuk kepada orang yang malas aku nak tulis nama. Konon konon tak nak bagi dia glemer. HAHA. dia = tak kira kawan, musuh au apa apa laa [bergantung pada kisah di entry/berlainan person] :)

pssttt ii : sangat rindu untuk membebel panjang kat sini. HAHA, amik mood dulu.. nanti nanti nak membebel puas puas ^^

4 comments:

Demona said...

Aish. curious lah. Spe DIA tuh? hehe.

Sya Izz said...

Mona > dia = kawan yang pling baek, haha

Demona said...

serious? xpnh dgr pon nme die, heh. and nme mona nie xde pon dlm list kat ats tuh. aish.

Sya Izz said...

hehe ,,, yeppppp :) u = mona . hahaha, takde laa.. ermm,, dia = gewe awk laa. haha :P