Thursday, January 21, 2010

21 Jan : Akimi .

Assalamualaikum !

Hari ni , macam biasa . Seperti hari-hari kelmarin yang menjadi kenangan terindah dalam hidup aku . Cewahh . Haha . Opss ! Ehm , di sini aku ingin mengucapkan

SELAMAT HARI LAHIR : Yoe @ Akimi .

Dia lah sepupu aku . Dia lah kawan aku . Dia lah teman aku . Dia lah keluarga aku . Dia lah cikgu aku . Dia lah abang aku . Dia lah musuh aku .
Hahaha .



Selamat Hari Jadi ...
Selamat Hari Jadi ...
Selamat Hari Jadi , sepupuku ...
Selamat Hari Jadi !

Selamat bergelar ' sweet sixteen ' .

May Allah bless you always !

Semoga gembira senantiasa , berjaya dalam kehidupan , bergelar pelajar yang cemerlang , dan ! yang pasti kamu akan terus bergelar sepupu ku . Selamanya .....



2I Januari 1994 .

21 Januari 2010 .


Salam Sayang : Ur Sweet Cousin ,
Sya Izz 
21 Jan 10

No comments: