Wednesday, January 13, 2010

~ Kisah Lama ~

Assalamualaikum !

Hmmm . Hari ni hari yang ? Gembira . Tadi ada sesi fotografi untuk Pengawas PSS . Terlepas masa BM . Lepas tu , masuk bilik kesihatan . Buat ujian . Timbang berat badan . Uji mata . Tengok ketinggian . Haha . Lepas tu , masa SN . Best . Kemudian , macam biasa . Masa Geo memang seronok ! Sangat-sangat ceria . Haha . Sampai tak cukup nafas nak ketawa . Cikgu Nazlan kan !

Petang . Buat rutin harian . Pergi makan nasi air + air jagung . Haha . Menu wajib . Jumpa my lovely Kak Dibah . Haha , khusyuk benar Kak Dibah dengan Mirah tengok tasbih cinta tadi . Aku siap suruh Kak Dibah masuk dalam Tv , sempat lagi Kak Dibah cakap ... Nak jadi heroin . Haha . Kak Dibah sangat-sangat comel . :)

Ops ! Hari ni Ai[e]Fa belanja aku lagi . Kiranya Rm 2 habis dia hari ni untuk aku . Sebab dia bayar separuh untuk nasi air dan air jagung . Haha . Aifaa . Aifaa . Tapi , Si Mirah dan Najihah yang habiskan air jagung aku . Haha . Kesian betul .



Tadi , rasa macam budak-budak balik . Main kejar-kejar dengan Aifaa . What ? Haha . Masa tu aku teman Mirah pergi kelas 2 R . Jihah dengan Aifaa tunggu kat bawah tangga . Lepas tu masa aku nak turun , nampak Aifaa tengah lari kat tangga . Intai aku eh ? Haha . Aku pun panggil laa Aifaa . Dia lari , aku kejar . Sampai lah masa ... Hilang !

Puas aku cari , rupa - rupanya dia dengan Jihah sembunyi kat kelas 5 R . Adoi . Last - last aku yang merajuk . Muahaha . Lepas tu baru kitorang sambung study kat pondok . Rajin . Rajin . Tapi , itu lah . Asyik ketawa jer . Haha . Chop ! Sempat buat vandalisme kat papan hijau gelap @ hitam , kelas Si Vampire . Haha . Tak tahu lah kalau esok masih wujud atau tidak . Haha .

So , begitu lah cerita aku hari ini . Ada suka ada gembira . Semuanya kenangan . Satu hari nanti akan jadi cerita lama yang terindah !



No comments: