Friday, January 1, 2010

~ Tentang saya ~




~ Ini blog saya . Atau diari kesayangan yang bernama [ Cokelat's ] . Setiap ceritera yang saya tulis hanyalah sebagai catatan memori saya , untuk dijadikan untaian cerita lama terindah . 

~ Personaliti saya ? Hmmm . Maksud nama saya ' penyayang , kekuatanku kemuliaanku ' . Mungkin saya memang penyayang [ haha ] dan saya juga seorang yang ceria . Sentiasa berusaha untuk senyum setiap saat . Istilah kesedihan hanya layak berada jauh dilubuk hati . Kerana saya ... seorang pemendam rasa . :) 

~ Saya suka bergurau . Ahaa ! Dan saya suka tengok orang sekeliling saya gembira . Saya seorang yang sangat banyak mulut dan suara saya memang kuat . Pot pet pot pet . Bila saya diam ? Ketika sedih , tiada mood , khusyuk melakukan sesuatu . :D

~ Hidup saya berpaksikan ad deen Islam . Si mawar berduri menjadi sanjungan . Mahu menjadi seperti indahnya bidadari syurga ...

~ Saya menulis atas dasar cinta . Saya merupakan seorang pencinta bahasa . Bahasa itu jiwa saya . Saya seorang yang puitis [ hehe ] dan saya suka untuk menulis . Menulis lahir dari hati . Kerna bagi saya , itu satu kepuasan . 

Cokelat's : Penghargaan irama kehidupan , suatu masa dahulu .


No comments: