Thursday, January 14, 2010

* Dunia Aku *

Assalamualaikum !

Hari ini hari yang sangat-sangat menyeronokkan . Terutama masa dalam kelas . Rasa macam kembali masa form 2 balik . Yang mana semua orang bergembira , main-main , buat kerja dengan suka , buat latihan sambil gelak-gelak . Memang sangat manis .

Hari ini asyik gelak jer . Study dengan sempoi . Haha , sungguh aku rindu waktu seperti ini . Hehe . Tapi itulah, kerja sekolah tetap banyak . Ehm , seronok . Husna . Faeza . Liza . Jihah . Mirah . Tirah . Mira . Amni . Ida . Ira . Yang aku tak henti-henti gelak sebab budak lelaki . Ada Razi , Nije , Ikhwan , Izzat dan kawan-kawan yang lain . Mereka duniaku . Haha .



Hari ini aku balik awal . Hehe . Setelah seminggu lebih balik lewat .. Akhirnya terbuka juga hati nak balik awal . Ceh , haha . Tak ada lah . Cuma rasa malas aja nak study kat sekolah hari ini . Tak apa . Tak apa . Rileks . Hehe .

Hari ini .... Kesimpulannya ? Aku sangat - sangat menyukai hari ini . Hari yang indah . Hari yang ceria . Hari yang gembira . Hari yang riang . Bersama kawan-kawan . Cikgu-cikgu . Semuanya terindah . Kisah terindah .....


Nota Kau dan Aku :

SyAz - Hai kembali :P ...

(Sempat bertegur sapa dengan SyAz tadi . Dah lama tak dengar suara dia . Al maklumlah . Dah terpisah kelas . Akhirnya Kuih Lapis tetap dengan Crispy . Hak . Hak . Apa pun , kita kawan selamanya dan jangan cakap aku sombong pula . Kamu tetap di hati aku . Wek . Haha . Kawan !)

Hanie - Sangat - sangat rindu kamu . Sunyi betul kelas kamu tak ada . Sob . Sob .

 


No comments: