Thursday, December 2, 2010

hitam putih dan klasik

:)


Salam,


hari yang happy.


Ehmm, pagi tadi ada meeting sekali lagi. Macam biasa, riuh aje budak budak ni. Gamaknya tak pernah bercakap empat puluh tahun. Haihh. Haha. Ermmm, tema. Classic White Black. Wakaka, terkedu aku. Cantek! Kan kan kan? I like. :P


yang jadi kontroversi nye, S dengan S sama kaler. Grey beb! Wakaka. Hot gitu, wuuu wuuuu... Rancang ke ape korang ni? Hak hak hak.


Dan, aku Hani serta Husna Syifaa/Syafiqah Amanda/Cyfaa atau segala bagai nama dia tuh menunggu kat bus stand. Huhuhu. Menunggu. Hujan renyai renyai. Ala ala hidup segan mati tak mahu ler katakan. Hehe. Lamaaaaa menunggu. Cg Zimah sempat call, tolong cikgu amik broadband yang tertinggal kat bilik kaunseling. Hi hi hi. Redah laa hujan dengan semangat yang berkobar kobar. Ooo laa laaa.


Kemudian, tinggal aku dengan Cyfaa je. Haha, memang laa coz Cyfaa tumpang aku nak balik. Hehe, sempat pula si tiga jejaka pingitan suruh aku tolong tahan bas kalau bas tu lalu. Hak hak hak. Ermmm, aku mana tau. Tak pernah tahan bas. Dalam hati, berdoa agar Acu aku datang dulu. Janganlah dipanjangkan jodoh aku dengan bas tu. Wakaka. Sementara itu, aku rasa Saed baru je blah dengan ustaz Do.. tetiba Saed berdiri depan aku. Haha, dia mintak surat kebenaran aina yang aku pegang. cg suruh bagi kat dia pula. Ahaksss. Hurmmm.


Dan, Acu aku pun datang. Bye Bye Z S H, :P


Lalalala, pergi settle satu hal dulu. Wakaka, kesian Cyfaa jadi tukang ikot. Ehemmm, cantek tak? Hihihi, berbelah bahagi rasanya hati ini. Tapi, demi pembaharuan.. aku teruskan. Sob sob sob, kan cyfaa? Hihihi. Singgah rumah Cyfaa. Ibu dia suruh makan nasi minyak.


Maklumlah, kenduri kawen si Cyfaa tuh. Haha.


Maka, aku buatlah rumah Cyfaa macam rumah aku. haha. ahhh, cover cover. saya gadis melayu yang ayu. 


Pulanglah aku ke rumah dengan hati yang gembira. Bila dah balik rumah, siap berinai segala bagai. Haha, mentang mentang Farah beli inai sesedap rasa je aku pakai. Tapi, bukan kah Cyfaa yang kawen maka kenapa aku yang pakai? Hahahaha, kiddin'.


hurmmmm, petang memang riuh. mula mula ayah chik n the gang je datang. yeahhh, maen dengan 'akif. lepas tu, mak long menyusul. lepas tu lagi, che ma datang. Hua hua hua, i like beb!


hoho, sekarang dah malam. Tadi, sempat maen chess dengan adam. Kalah lagi. Haha, padahal dia tu dalam mood bersunat. Ceh, saje.. kesian dia. tak abes abes aku kacau dia. inilah masanya, kalau bukan sekarang.. bila lagi? HAHAHA.


apa pun,


saya tetap suka hitam putih. sangat klasik dan nostalgia. Ekekeke.


ngade ngade .





No comments: