Thursday, December 16, 2010

Pemerhati



erkk, sangat setuju

huhuhu, penat laa. aku sayang korang semua, jangan laa pisah dari aku yer? sayang sangat sangat. 

aku masih memerlukan korang dalam hidup, sangat perlu walaupun aku bukan penting pun bagi korang. korang tau tak, setiap korang yang hadir.. buat aku tahu apa maknanya kenangan terindah. iya, manusia tak sempurna. jenuh je bace perkataan tu kan? haha, tapi hakikatnya memang macam tu.

dan, aku rasa.. aku nak lari. cewaahhh, haha. lari dari dunia maya. sebab? takde sebab. aku tak suka berhubungan kat dunia maya sebab aku bukan orang yang selalu dan akan faham perasaan orang. a'a, nampak je macam ni.. tapi, mungkin aku sukar nak fahami perasaan orang.

Haha, tak kesah laa cuma aku ni kurang memahami atau menyelami hati orang. haha, dah tak nampak depan mata macam mana nak selami? bukan senang ye berhubung kat dunia maya. ha ha ha. after all, realiti masih terbaik walaupun kadang kadang erkkk agak ermmmmm... ^^

dan, aku manusia biasa. sentiasa buat silap. sebab tu aku suka jadi pemerhati, seronok bila aku perhatikan korang yang ceria. takpe, aku diam je. sebab, aku sayang korang.

erkk, entri takde faedah la la la la, nanti nanti draft laa. cuma, still tak tahu apa yang hati aku nak.

dan aku rasa, nak jadi.. diam dan sepi.

itu terbaek.

8 comments:

Rossarina™ said...

tak silap akak, akak pernah re-blog that pic on my tumblr. dan semalam, akak asyik teringat pic tuh je. :')

kadang-kadang, kite perlu lari kejap untuk tengok sape nanti yang akan kejar kite hehehe. ;) have a nice day, Sya Izz dear.

Sya Izz said...

hahak, cam terkena je kata2 gambar tu.. huuhu

kalau kita x lari2 maka takde orang akan kejar2 kan?:) hak3

ha_ziem said...

hey2,,mane gamba i?

Sya Izz said...

giler gmbr sungguh mu ni, hahaha

The Boy NaMed HaZiq said...

hahahaa...sian kat hazim~

The Boy NaMed HaZiq said...

jap2...x paham agy ar...naper nim..ader masalah ker?huhu~

ha_ziem said...

sya izz ade mslah laa tuh,,,nak jd syap katenyerr

Sya Izz said...

:)