Monday, February 28, 2011

Princess, sekuat badang!



baru tahu, hikmahnya segala bagai


kalau tak kerana perkara itu,
tak mungkin aku berani bertanya
tak mungkin aku bertanya dan terus bertanya
walaupun, orang lain semua tak berani


baru tahu, semua ini


mengajar aku jadi lebih kuat (kot)
a'a laa ye, waktu tu tak dapat fikir lagi
bila dah lepas, dah jadi perkara lama
baru tahu, memang yang terjadi tu ada hikmah tersembunyi


aku memang tak nampak
kadang kadang je bila aku luaskan pandangan 
dengan akal dan fikiran
hoho


tahu,
semua ini sangat susah
tapi aku tak pernah di ajar untuk mengalah
ataupun beralah untuk sebab sebab yang tak patut


dah,
dah usaha dah
biar hati kuat, harungi hidup sekarang yang buat aku rasa
macam-nak-terjun-ke-dalam-laut-dalam-berenang-sepuasnya-seluasnya


huhuhu,
tengah usaha
tengah cuba


aku kan, nak jadi budak baik (?)


HAHA, masih akan selalu ingat pesanan dia 'sentiasa jadi watak baik' lalala
dan ayat 'siapa saya untuk tak suka pada orang?'
uhuuuu, tetibe je terbukak mata (walaupun tu ayat pernyataan dia)


a'a laa kan,
'siapa aku untuk tak suka pada orang?'


sebenarnya kan, banyak ayat dia yang menyentap secara langsung atau tak langsung. hoho, memang laa sekadar ayat tapi itu lah.. entah macam mane mesti ada gak yang zupppp erk, erk. haha. suka dengar dia membebel dalam chat, kalau nak harapkan kat luar memang kirim salam dulu lagi laa kan (:P) 


ehh ehh ehhh.


yang aku tahu,
aku lah princess sekuat badang! HAHA






sekian.

2 comments:

Rossarina™ said...

you yourself are your knight shining armor! :D

Sya Izz said...

:D