Sunday, November 20, 2011

20112011

Selamat pagi :)


Okay, okay. Jom mulakan misi mengurangkan Fb. Hoho. Takpe, sebab Fb bukannya best sangat pun sekarang. Hilang Fb takpe, hilang blog jangan :D


Tak dapat nak rasakan bagaimana teruknya perasaan Cik Nazifa yang telah kehilangan blognya. Sasau kejap dia, haha. Takpe, Ipa... aku selalu ada untuk mu. Ipa, rindu! rindu tersangat sangat sangat sangat sangat lah rindu. Dah mula merindukan sekolah, warga tingkatan 4 yang mengisi hari-hari indah, hoho. Takpe, sebulan lebih tu sekejap je. Takde laa lama sangat pun. =.=


Since sebulan lebih tu tak lama, maka sila lah mulakan misi mengulangkaji. Waaaa. Pastinya menuntut kesabaran. Haha. Tapi, takpe. Macam mana pun, harus laa mengulangkaji! Kalau tak, memang nazak laa engkau tahun depan. Sila sedarkan diri, terima kasih :)


Sya Izz nak jadi budak yang tahu hargai masa. Jadi, jangan buang masa dengan sia-sia. Every minute is precious. very-the-strawberry-precious lah. XD



4 comments:

Rossarina™ said...

okeh komen nih mungkin tak berkaitan dengan entri, tapi tetap nak komen! huh! *emo* hahaha. oh ye, akak suka lagu blog Sya Izz! :D pernah perform dengan kawan2 dulu masa sekola menengah. pergh, mengimbau memori betul mendengarnye ha. :D

Sya Izz said...

haha, best kan?


sejuuuuuk je hati :D

eh eh eh, kak ina pernah perform? kat atas pentas? >.<


glemer laaa u. haha

naazifa said...

ehem..banggo wehh sya izz..keno puji lagu blog sedak..pewitt..

Sya Izz said...

hahaha, tk banggo lah mane. pujian hnye sementara. wakaka. ;p