Tuesday, November 22, 2011

Aidil Adha 2011























Gambar untuk tatapan orang di sana :) Yang sudah lama menyepi huhu. Siap laa nanti lu balik nanti. Gua tahu laa nak buat apa. =.=

Dah mula ulangkaji biol-logi, since subjek tu laa yang paling rendah markahnya aku dapat berbanding banyak-banyak subjek dalam final exam hari tu. Hehe. Takpe takpe. Sabar sabar. Semangat semangat. Biar laa orang lain nak ber-facebook 24 jam pun, yang penting aku kena study! Ho yeahh yeahhh :D

(baru perasan aku suka tukar nama subjek bila aku tak suka.
biol-logi lah. physick lah. addmad lah.
hoho =.=)


* Jamuan akhir tahun 4R; gambar dalam proses. Alaaa, benci laa guna pakcik broadband ni =.=


3 comments:

Neblasha said...

"Biar laa orang lain nak ber-facebook 24 jam pun, yang penting aku kena study!" LIKE 100x :D

Rossarina™ said...

cantiknye baju die. kite nak pinjam bole? ngahaha. :D

Sya Izz said...

haha, anis. ayat utk pujuk dri sndiri XD

kak ina ---> baju kite bukan warna itam, ekeke.