Sunday, November 22, 2009

22.11.09. : Lepak

Assalamualaikum semua ! Salam sayang !

Ehem.Hari ni hampir seharian Sya Izz lepak kat perpustakaan.Seronok tau!Lepak.Lepak.Bawa buku sejarah tingkatan 3 tapi tak sentuh pun.Sebab sentuh novel.Wakaka.Haha.Lepas tu berbual-bual dengan Jihah dan Rangers A.Haha.Hujan.Sejuk.Tapi,masih ramai yang datang membaca di sini.Rajin.Rajin.Bagus.Bagus.Hehe.

Pukul 10 pagi tadi Sya Izz pergi perpustakaan.Ingat nak balik dalam pukul 12 lebih gitu tapi tak jadi.Jihah nak balik dalam pukul 4.Begitu juga Rangers A.Jadi,Sya Izz pun kenalah balik lewat jugak.Huk.Huk.Petang tadi,dalam renyai-renyai hujan ... Kitorang meredah jalan untuk pergi ke masjid di sebelah.Hmmm.Tunaikan yang wajib.Hehe.Lepas tu,sempat singgah kat kedai runcit beli makanan ringan.Lapar.Hehe.Sya Izz beli aiskrim.Euuu.Sejuk gitu!

Lepas tu abang Jihah pun datang laa.Tapi,abang Jihah rajin.Dia pun melepak juga kat pustaka sambil tunggu kitorang melepak.Haha.Lepak.Lepak.Mimpi Yang Sempurna.Sedap cerita tu.Sya Izz baca tadi.Hmmm.Kemudian,kitorang borak-borak dan barulah balik.Maca,-macam yang dibualkan.Haha.Sorry Rangers A sebab sorok barang-barang kamu.Wakakaka.Gurauan semata-mata di kala petang dingin.Ahakss.Apa pun,best lepak dengan kawan-kawan Sya Izz.Yer laa.Kalau nak jumpa kat sekolah,tahun depan baru dapat.

Hari ini hari yang indah.Hani,lama tak jumpa Hani.Tak apalah Hani tak datang tadi.Lain kali kita boleh jumpa.Jangan Risau.Rindu Hani.Rindu.Rindu.Rindu.Lain kali kita lepak kat perpustakaan kalau ada masa ya?.Okey.Untuk kawan-kawan tadi,Sya Izz sayang kamu!.Hani.Jihah.Rangers.Lalalala.Jumpa algi!

Hmmm.Inilah cerita untuk hari ini.Sampai bertemu lagi dalam coretan seterusnya!.Lalala.Sayang kawan-kawan.Rindu selamanya!.Cinta selagi ada!

No comments: