Tuesday, November 10, 2009

HUSNA : SATU CERITA


Assalamualaikum semua!Selamat Petang!

Hmmm.Hari yang seronok!.Akhirnya betul-betul dah merdeka.Alhamdulillah!.KH dah jawab pun tadi.Suka.Suka.Suka.Haha.Ehemm.Setakat ni baru tahu 6 daripada 9 mata pelajaran.Alhamdulillah.Keputusan yang boleh dikira agak baik dan okay!.

Ahh!.Macam tak percaya je BI.Akhirnya setelah lama menunggu 'Tittle A' baru peperiksaan kali ini yang dapat.Tambahan pula,markah boleh dikira agak baik dan bagus.Alhamdulillah!.Thanks Sir Halim!Love.Love.Love.Forever.Forever.Forever.

Tadi lepak kat perpustakaan.Maklumlah,peperiksaan dah habis.Jadi,kita relaks dan lepak!.Haha.Tadi,dengar lagu kat perpustakaan.Lepas tu,Hani dan Sya Izz saja-saja pergi jalan-jalan kat Bilik APD.Tugas kami sebagai Pengawas Pusat Sumber katakan.Haha.Sempat lagi kitorang pasang mikrofon yang ada kat situ.Testing.Testing.Haha.Lepas tu main kejar-kejar dengan Hani.Haha.Kami kembali kepada zaman 4 tahun sebelum kami berusia 14!.Haha.Kedengaran seronok dan ianya memang seronok!.

Jamuan kelas insyaAllah kitorang nak buat nanti hari selasa ni.Ermmm.Sya Izz akan bawa kek coklat buatan mama Sya Izz.Kek Coklat yang tersedap di dunia.Haha.Yummy!Yummy!.Buku Teks pula nak hantar hari Khamis ni.Ehemm.Macam tak percaya je.Lagi seminggu sekolah,lepas tu secara rasmi tamatlah sesi persekolahan 2009.Huhu.Tak nak.Tak nak.Tahun depan dah tingkatan 3?.Oh!.15 tahun?.Haha.Tidak!Sya Izz akan rindu tahun 2009.Banyak sangat kenangan terindah.Kalau lah masa boleh diulang kembali....

HUSNA MUNIRAH.Nama yang cukup indah.Husna,terima kasih sebab ajar Sya Izz macam mana nak ingat Sains dan ajar Sya Izz macam mana nak buat karangan BA tentang kawan walaupun masa tu dah saat-saat terakhir.Mula-mula memang Sya Izz ingat nak buat karangan hari raya.Tapi,tak ingat!.Jadi,Husna pun ajar Sya Izz dan kongsi ayat-ayat yang akan dia gunakan.Lepas tu,sementara masa masih ada ... kitorang menghafal sama-sama.Sains pun macam tu jugak.Terima kasih sebab buat Sya Izz faham tentang Bab 8 dan ajar cara-cara nak ingat formula!Walaupun masa tu dah saat-saat terakhir,Sya Izz tetap ingat yang Husna cakap dan sebab tu lah Sya Izz boleh buat karangan BA dan soalan Sains!.Oh Husna!Husna betul-betul kawan yang baik.Sya Izz sayang Husna.Sayang sangat-sangat!Terima kasih Husna!.

Tuntasnya,hari ini adalah hari yang terindah.Sama seperti hari-hari sebelumnya.Sama seperti hari-hari yang akan mendatang.Sungguh!Sya Izz sayang sangat dengan tahun 2009 ni sebab tahun ni lah Sya Izz rapat dengan kawan-kawan.Tahun ni lah Sya Izz punya banyak memori terindah.Tahun inilah Sya Izz punya banyak kenangan manis.Terlalu manis.Sukar untuk digambarkan.Sangat indah.Satu memori yang akan sentiasa tersemat dihati.Satu kenangan cinta yang tidak akan pernah Sya Izz lupakan.Tahun yang indah bersama kawan-kawan!Tahun yang indah bersama SMKANI!Tahun terindah bersama semuanya.Semuanya kini akan menjadi Kenangan!Kenangan selagi umur masih ada,memori selagi hayat masih punya,cinta selagi rasa itu belum membeku!Selamanya ada!


2 comments:

z@hir_ReVoLuTiOn said...

congratulation 4 ur result espicially
in BI ....
finally...
i relly respect n pround with u...
n remember just maintained and always think how to maintain it..
you can do better...
i know...one day..n one time...
just pray and go on...

♥ Sya Izz ♥ said...

haha..thanks for your advice zahir..ermmm..i can't comment on your blog?..why?..why?..hoho...ermmm...you ask me about your blog song?..hmm..i think that the best..you know why?..because i love that song so much..it is very sweet...forever and ever..haha...why i cannot comment on your blog zahir.....alaa....