Tuesday, November 17, 2009

Jihah : Zati : Sya Izz


Assalamualaikum! Selamat malam!

Hmmm.Hari ni dengan rasminya Sya Izz ponteng sekolah.Haha.Sebenarnya Sya Izz ponteng bertiga.Ada Jihah dan Zati.Lalala.Di sebabkan Sya Izz ni budak baik,Sya Izz duduk kat rumah je.Tapi,Jihah dan Zati datang rumah Sya Izz.Haha. Jihah dan Zati datang rumah Sya Izz dalam pukul 8.30 pagi.

Jadi,macam-macam kitorang buat.Mula-mula main pc kejap,lepas tu makan.Haha.Kemudian,bincang pasal kerja kursus GEO yang kena hantar esok lusa.Tak siap-siap.Huhu.Kemudian,lepak dalam bilik Sya Izz.Oh!Sekali lagi bilikku musnah.Ahakss.Malasnya nak mengemas balik.Tapi demi Jihah dan Zati,Sya Izz sanggup.Haha. :)


Diorang semua pulang dalam pukul 1 lebih.Hmmm.Hari yang seronok!Lalala.Terima kasih Hani sebab tolong bagitahu result Sya Izz.Sayang kamu!Tahniah atas result Hani yang power tu!Mesti Hani gembira dan semestinya Sya Izz juga turut menumpang gembira Hani.Haha.Apa pun,tahniah! >_<

Hmmmm.Esok tak nak ponteng.Nak pergi sekolah.Lalala.Kita kena jadi budak baik ya?Haha.Ermm.Dah tak tahu nak tulis apa ni.Okay lah.Cukup sekadar di sini coretan ku.

Jumpa lagi!.Hari ini hari yang indah!

No comments: