Thursday, November 12, 2009

A Book : Some Love

Assalamualaikum.

Hmmm.Hari ni hari yang cukup indah.Haha.Bermula dengan pagi tadi,kena hantar buku teks.Dalam perjalanan ke Bilik Buku Teks dengan Sir Halim,Sya Izz asyik cakap tak berhenti-henti dengan Sir dari Kelas 3R sampailah ke Bilik Buku Teks.Haha.Sya Izz jalan tepi Sir manakala kawan-kawan yang lain ikut dari belakang.Jadi,Sya Izz berbual-bual lah dengan Sir sambil berjalan dan bawa buku teks.Lagipun,tahun depan Sir dah tak mengajar kitorang.Huhu.Kitorang akan rindu Sir.Haha.Tadi,dapat hadiah daripada Sir.Hadiah yang sangat bermakna.

Tadaa!!



Hmmm.Terima kasih banyak-banyak Sir Halim! (^_^).Oh yaa,keputusan peperiksaan akhir tahun Sya Izz dah tahu.Alhamdulillah,kira okay la!Tahniah kepada C-Fa dan Ponti.Tak kurang juga Hani.

Tadi kan seronok sangat.Lepas hantar buku teks,Hani dan Sya Izz pergi jalan-jalan.Mula-mula pergi kat bilik guru cari Ustazah Rafidah.Hoho.Ustazah Rafidah memang baik sangat!Manis sangat.Haha.Sementara tunggu ustazah Rafidah periksa kertas BA kitorang,Sya Izz dan Hani pergi ganggu Teacher Salwati pula.Haha,Sejak kelmarin lagi kitorang pergi kat teacher lepas tu berbual-bual dengan teacher.Haha.Best sangat!

Tadi,ada jamuan 'FARIQUN MUMTAZ' kat pondok.Best whoa!!Ada mihun,kek coklat,ayam dan sebagainya.Lepas tu,dapat hadiah pula daripada fatin.Terima kasih banyak-banyak.Sayang fatin!.Masa-masa yang seronok tadi bersama Fatin,Fatin N,Jihah,Zati dan Bilah.Hoho.Sya Izz akan rindu kat korang!

Dalam pukul 11 lebih tu,Sya Izz , Jihah dan Hani sekali lagi pergi jalan-jalan.Tapi,kali ini kitorang pergi jalan-jalan kat perhimpunan sebab kelas 4R a.k.a. Kelas Fathy ada buat jamuan.Sya Izz sebagai adik Fathy yang kurang pemalu ini dengan bangganya pergi serbu jamuan diorang.Haha.Ada nasi minyak,laksa pinang dan macam-macam lagi.Sya Izz dan Hani makan nasi minyak sambil berbual-bual dengan Cikgu Faridah Comeyl dan Cikgu Aini.Syok!.Haha.

Hari ini penuh dengan jalan-jalan.Tak belajar.Semua orang asyik sibuk kejar cikgu sebab nak tahu markah dan cikgu-cikgu pula sibuk pergi jamuan-jamuan kelas.Haha.Masa-masa yang indah.Berbual-bual dengan cikgu.Main dengan kawan-kawan.Memori yang sangat manis!

Ermm.Cukuplah cerita hati Sya Izz pada hari.Oh yaa!Terima kasih untuk kawan yang sudi pinjamkan buku 'Catatan Hati Nik Nur Madihah'.Buku yang sangat bagus untuk dibaca.Terima kasih banyak-banyak.Minggu depan Sya Izz pulangkan yer! >_<




Okay semua!Sampai ketemu lagi!Sayang selamanya!Selagi hayat masih punya!

''Hari ini menugal jagung,
hari esok menugal jelai,
hari ini kita berkampung,
hari esok kita bercerai.''

''Orang Acheh sedang sembahyang,
hari jumaat tengah hari,
pergi lah kasih pergilah sayang,
pandai-pandai menjaga diri.''



Kenangan Akhir Tahun 2009.Goodbye!Haha.





1 comment:

z@hir_ReVoLuTiOn said...

wah..bestnyer ..
sya izz dpat buku remedial grammar nak jugak...
sya izz kalau nak comment blog sayer click kat (o comment). than kluar la
pop up window n just leave ur comment..
kalau x leh jugak.,,bagi tau ok...
knaper x on9 yahoo mlm?