Saturday, November 14, 2009

Kau & Aku : Dalam Cinta


Assalamualaikum! Salam Maghrib !

Hmmm.Hari ni hari yang cukup meletihkan.Hak.Hak.Cakap jer lebih.Haha.Sebenarnya,hari ni banyak laa juga aktiviti.Lalalala.Pagi tadi buka pc.Sempat YM dengan kawan Sya Izz ... Zahir a.k.a. Encik Pemalas.Haha.Lepas tu,siap-siap nak pergi perpustakaan.Lepas Kak Syiekah sampai,kitorang terus pergi perpustakaan dengan papa.Hmmm.Sampai je dalam perpustakaan,Sya Izz pergi hantar buku.Zahir,I sempat lagi mengorat mak U kat situ.Haha.Mak U borak-borak dengan I dan I dah cakap kat mak U yang U ni bijak sebab dapat 8a.Haha.Perasan la tu . :)

Tengah syok baca novel kat situ,C-Fa pun datang join.Nampaknya hari ni kitorang date bertiga je laa.Kak Syiekah,C-Fa dan Sya Izz.Hoho.Best laa.Dapat borak-borak dengan C-Fa.Huhu.Kita kan dah lama tak borak-borak panjang?.Haha.I'll miss that time,sweet!

Balik perpustakaan,Sya Izz dan Kak Syiekah terus pergi ke Komplek Rakan Muda.Ada latihan taekwondo seperti kebiasaannya.Hmmm.Hari Khamis ni ada grading.Tapi,Sya Izz tak pergi sebab malas dan juga tak ingat taguide.Haha.Berlatih punya berlatih minggu lepas tapi tetap tak ingat-ingat.Kasihan betul.Sob.Sob.Sob.Jadi,Sya Izz putuskan tak nak pergi laa.Kak Syiekah,Ponti,Syatirah > Selamat berjaya dalam grading nanti.Kasihan korang tak dapat pergi sekolah.Hari terakhir pula tu.Sya Izz nak lepak kat sekolah hari tu.Korang jangan jealous ye?Haha. :P

Balik taekwondo,terus tertidur.Letih yang amat hari ini.Huhu.Letih tapi seronok!.Haha.Hmmm.Dah tak apa yang Sya Izz nak tulis di sini.Lalala.Okeyh!Cukuplah sekadar setakat ini sahaja!Sampai bertemu lagi.Esok dah sekolah dan esok juga merupakan minggu terakhir persekolahan.Sedih tapi gembira.Gembira tapi sedih.Haha.Apa-apa la.

Titik.





Nota Lagenda :

Rangers A > Terima Kasih dan Maaf untuk segalanya.

C-Fa > Masa yang indah bersama kamu !

Nudra > Sayang selamanya.Rindu selalu !

Zahir > Comel layout.Haha.Tadi,aku dengan Pqah Manaf usha mak awak.Haha.Mak awak cantik la ...... macam kitorang.Haha.



No comments: