Sunday, February 21, 2010

~ Jom jadi budak rajin .


Assalamualaikum ,

Hoho , hari yang sangat meletihkan . huhu , esok dah sekolah . Hehehe , cuti seminggu dah habis . lepas ni rutin harian seperti biasa ... jadi pelajar balik . Adoi , sya izz .. kenapa semakin hari semakin malas ni ?? okey , okey . sepatutnya semakin hari kena semakin rajin . Jadi , sila jadi rajin kembali wahai sya izz .

hehe , tadi pergi pustaka . lepak lepak ( tak sedar diri , kerja sekolah berlambak ) sambil baca buku aku mahu ke new york 1 & 2 . Adui , best bangat lorh . Haha , The wannababes gitu . Hua , hua , hua . Eh , rajin laa Cfa dengan Jiejie , DiFa buat karangan syarahan , cewahh , DiFa punya ayat .. erk , tak tercapai dek akal ku , haha . kena bukak kamus dewan agak-agak . tapi , aku just tengok je ( mentang-mentang dah siap ) .. 

masa dah nak balik , tiba-tiba aje nampak ... eh, zahir

sempat agi borak dengan mak dye masa nak cop buku .. maklumlah , mulut tak boleh duduk diam , haha ... sempat lagi aku tanya ..

" eh , zahir ? "

" hehe , ye . zahir laa tu "

" ouh , hehe . rajin zahir study , senyap jah "

" hehe , izzati lagi rajin . seharian duk pustaka,periksa bape A ari tu ? " ( waa , kena puji . hahaha )

" ehmm , _ _ _ _  .. , zahir bijak lagi , banyak lagi A " ( hahaha )

" ouh , tak pe eh , baru-baru lagi . hehe , zahir biase jah tu "

hahaha , first time nampak dye kat situ . duduk sorang-sorang sambil study . Adoi , sampai aku pun teruja tengok dye sebab khusyuk amat . haha , then lepas pinjam buku kat kaunter from mak zahir .. sempat lagi aku cakap kat mak zahir ( cover jadi budak baik sekejap ) ....

" time kasih . er , nak g kat zahir meta deh . hehe " ( senyum lagi )

" hehe , g laa " ( senyum balik )

hahaha , lepas tu aku pun pergi kat tempat zahir . ya ampun , khusyuk benar study . hui , hui . jeles aku tengok . okey , aku pergi tegur dye .. err , sebenarnya lebih kepada kacau kot . maklumlah dah hampir tak ada orang kat library tu . mama sya izz pun tak sampai lagi . jadi bosan-bosan , pergi laa kacau orang . tanya itu ini . haha , ganggu kawan aku tu study je . tapi tak pe , zahir tak kisah kan ? kawan aku tu kan baik .... kan , kan ? ( zahir , bodek je nie , hahaha )

okey , balik rumah .............................. macam biasa .

konklusinya , kenapa aku suka kacau orang ? ehh .. ehh , kenapa aku masih kurang sedar diri sebab asyik tangguh kan kerja sekolah aje nie ? saat-saat akhir baru nak buat . tabiat betol , huhu . okey , kena ubah . kena jadi rajin dan semangat untuk study , okey sya izz ?! yeayyyyyyyyyy .. hip , hip . horeyyyyy !


No comments: