Tuesday, February 2, 2010

~ My Deep Heart ~


Selamat malam !

Yeayy ! Merdeka sudah . Hahaha . Exam dah habis tadi . Hihihi . Maknanya esok belajar seperti biasa . Uhuuu . tapi , tak apa lah . Lebih suka belajar , tak lah bosan . Ni tak , exam sangat-sangat membosankan . Dengan kesepian yang melanda , dan sikap sorang-sorang yang macam harimau nak makan orang ! Berkerut-kerut je muka kalau tengah baca buku tu . Hahaha . Aku pun tak terkecuali sebenarnya . Hak . Hak . Hak .

Lalalala . Sekali lagi kulit blog aku sudah bertukar . Hmmm . Entah lah , aku ni cepat bosan . Hahaha , bosan tukar . Tukar , bosan . Bosan , tukar . Hehe . Adoi ! Tadi aku merajuk dengan Epa kat maktabah . Buat drama katakan . Haha . Merajuk buat - buat je sebenarnya . Tapi , boleh juga kalau dikategorikan sebagai merajuk sungguh . Huahuahua . Nasib laaa . Tapi , dah okay . Aku kan sayang Epa ! Hak . Hak . Hak . Siap laa Epa esok . Huahuahua .

Tadi , dengan rasminya aku pergi hantar buku-buku rujukan yang pinjam kat maktabah . Hahaha . Kononnya dah merdeka kan ? Lepak kat pustaka tadi pun hanya baca buku cerita je . Agak-agak macam tak sedar diri laa padahal nota-nota banyak lagi tak siap . Haha . Tak pe . Tak pe . Rileks dulu . Tadi best lepak kat pustaka . Dan ! Aku asyik nampak muka yang sama je kat pustaka hari - hari . Hahaha . Geng form 5 yang sama juga geng - geng form 3 yang sama . Huk . Huk . Tapi tak ape , sempoi habis ! ..... 
 

Oh yaa , tadi Vampire cerita kat aku pasal sejarah-sejarah tingkatan 1 , 2 . Hahaha . Memandangkan aku seorang yang malas membaca , jadi dia pun suruh aku teka laa bab - bab sejarah . Dia ingatkan aku balik pasal tajuk-tajuk . Hahaha , malu aku . Sepatutnya aku yang kena lebih ingat ! Tak pe . Sekali - sekala lah katakan . Hihihihi .. :)

Masa pergi jumpa teacher Salwati tadi kat bilik guru , sangat seronok ! Dapat berbual-bual kejap , konon-konon nak tanya markah Math . Erm , okaylah markah ! Sayang teacher . Tengah borak-borak teacher pun bagi roti butterskotch tu , errr , tak kisah laa eja macam mana pun . Hahaha . Makan dengan teacher . Haha . Teacher sangat - sangat baik ! ....
Jadi , hargai hari - hari terindah . Lalalala , okay . Cukup untuk hari ini . Salam sayang !

* Lake of Innisfree ! *
I hear it in deep heart's core .....


No comments: