Sunday, February 28, 2010

When our old story around us ..

Assalamualaikum my [ Cokelat's ] ...

Hehe , ermmm . Tadi ada perlantikan AJK BADAR @ Badan Dakwah Dan Rohani . Jadi , tahniah laa kepada sesiapa yang jadi Exco BADAR . Hehehe , Mila sangat cute tadi . wahh , ahaksss . Tadi masa PS .. buat kerja sendiri . Masa tu aku pergi dekat Una kesayangan .. dia duduk buat Math . Haha , aku pergi kat tempat duduk dia .. lepas tu .. cakap - cakap , bla . bla . bla .. haha . 

Lepas tu , cikgu Noraida pergi kat aku dan Una . Dia tegur laa kitorang . Pas tu dia tegur aku .. dia cakap ... ' tak buat kerja ? kalu tak pergi tolong kawan-kawan awak tu , apa laa . orang duduk buat kerja , dia cakap-cakap pula ' . Lepas tu cikgu pegang dagu aku . haha , aku pun sengih-sengih then selamba je cakap ' hehe , tak pe lah cikgu . kite wat kijo kite sendiri laa deh . haha ' .. aku pun pergi ambil buku math , duduk kat Una . cikgu pun sengih , aku pun senyum . hehe , it was so sweet . :)

Tadi best , imbau kenangan lama dengan Una . Haha , tak boleh blah betul bila teringat cerita lama . kitorang cerita pasal masa darjah 6 duluu . masa sekolah rendah . ouh , pasal kenangan manis kitorang . cerita itu , cerita ini . it just like ... i wanna say that i miss that time so much . love that old time story . rindu cerita lama itu .. haha . bila kami asyik bercerita , memang gelak habis . rasa macam .. tak percaya aje . cerita mase tingkatan 1 dulu , tingkatan 2 . ehm , sedar tak sedar .. times was so fast . dan .. sememangnya kenangan itu terindah . huwaaa , kami rindu catatan dulu , sewaktu ceritera indah around us ..


masa Bm laa best . habis duit aku 4o $ hari ni . haha , bagi aku .. sangat-sangat urh ! sebab , first time kena ni . tak siap ringkasan dan sebab lambat hantar karangan . hua , hua . menjatuhkan air muka aku sebagai princess je ( ayat tak sedar diri :P ) .. hahaha . aku pun satu , dah berusaha habis dan berazam tak akan pernah kena . last-last , kena juga . hahaha , agak-agak ada tak pelajar sekolah yang tidak pernah tidak siapkan kerja sekolah ? La tua'jillu alwajib almanziliyyi al-yaum ila ghodon , kalau tak ni laa padahnya .lebih-lebih lagi kalau pelajar yang rajinnn macam sya izz ni , suka sangat tangguh kerja sekolah .. hehehe . :)

petang pula , sibuk duduk borak-borak dengan usrtazah dalam bilik kat maktabah . borak itu , ini . hehe .. pasal nilam laa . pinjam buku laa . jumpa sekejap dengan my vampire . wakakaka , ahakss . pas tu , masa da nak balik .. sempat pinjam buku pemilik cintaku setelah Allah dan rasul my frenz . tapi , jihah pulak yang bawak balik . huwaaaaa , tapi , nasib baik sya izz ni kawan yang baikkk . hahaha , esok laa bace . :)




No comments: