Monday, March 1, 2010

Pinkish ~


Salam sayang my [ Cokelat's ] ..

Hehe . hari ni ... so , so , so tired . ahaksss , yeayy .. hari rabu ni sambut maulidur rasul . dan , tadi juga lah budak-budak asyik gaduh je nak pakai baju warna apa . agak-agak macam pasar borong je kelas tadi . hahaha , fenomena biasa laa tuh . well , my friends memang macam tu . tidak menggunakan prinsip wonderpets ' apa yang penting , kerjasama ! ' . haha , tapi .. sejak tingkatan 1 lagi memang dah biasa riuh macam nie . jadi , can't wait for the next step . haha ..

petang tadi , tak berapa nak study pun . memandangkan kelas aku asyik kosong je pada waktu petang , aku pergi jalan kat kelas K . Serius , budak kelas K memang rajin study laa . haha , make me jealous . oh no ! kira aku pun rajin study juga lah sebab aku pun join jugak diorang . hahahaha .

(pic that i love !)

pergi kelas J , tgk azzim buat konsert . haha , dia sangat lawak . err , atau macam tak cukup umur . dye tu asyik nyanyi lagu hei ladies je . haha , oh yaa ! aku dah pun baca buku Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul . semalam kan JieJie bawa balik dulu dan hari ni dia bawak . kebetulan tadi masa Pai , duduk kat pustaka . ustazah bagi soalan sebab ustazah ada kerja tapi macam biasa lah budak-budak ni ... eh , budak-budak pula . aku laa , hehe.. tak buat sangat kerja ustazah . budak-budak ni pun ada duduk berbual-bual dan aku khusyuk je duduk baca buku tu . wau ! that book was so fantastic . sangat best ! thanks to my friend yang bagi pinjam . hehe :)

so , tak tau nak cakap apa lagi nie . see you soon my [ Cokelats's ]  . Love , love you . eh lupa , merlin dah habis ! huhuh , my prince arthur . wahaha .. chaw ! :)


No comments: