Wednesday, March 3, 2010

Maulidur rasul Smkani : 030310


Assalamualaikum , sayang my [ cokelat's ] .

Ungu ! Hehehe , hari ini kan ada sambutan maulidur rasul 2010 . Jadi , melaram lah kelas kitorang dengan baju kurung ungu . haha , lelaki pakai baju hijau . diorang pakai baju prep .. seragam saja , err , tapi ketua kelas aku yang sorang ni pula pakai baju melayu hijau , ber'aksesori'kan kain pelikat . bak kata dia , macam miss universe , wakaka . dia sorang je yang lain . mimpi apa entah dia tu . haha , tapi tak kisah lah . okay jugak .


 

  

Posing - posing di rumah dulu . erkk , jom ke sekolah !

  


  
Miss universe si roi'sun alfasl .


  
amni . mirah .


  
Kak Gra , kak suha .


  
with mr universe . husna my naib roi'sun al-fasl .


  
honeySTAR .


  
Tak ada , jom cari kerja .


  
3 K .


  
5 S .


  
Ponti .


  
C - Fa .


  
Triple S . 


  
Hak , hak . 


  
Kimi , my cousin .


  
Errr . :)


  
C - Fa


  
Dib Doll


  
Main-main .


  
Two beauties .


  
Princess . ha3


  
L O V E .


  
Macam budak - budak .


  
Gambar yang paling aku suka . sebab ? tengok pakaian laa . 
haha . sebijik macam orang arab . hehe   


Chop ! Chop ! Nak sambung cerita balik ni . Hmmm , perarakan bermula dalam pukul 8 lebih gitu . okay , macam biasa .. budak form 1 jalan dulu berpandukan van dugong kesayangan . kemudian , jalan sambil selawat . ikut jalan pusing kampung . hehe . tapi aku , keluar barisan sokmo sebab nak ambil gambar . ahakss . jurugambar katakan . wahaha , ada sampai kat satu jalan tu . aku berhenti kat tepi . waa , rombongan kelas aku dah jauh ke depan . aku pun berdiri je laa ambil gambar budak - budak tingkatan 4 dengan 5 . jalan dengan cikgu . lepas tu , jalan dekat budak form 4 . dan , jalan dekat budak form 5 pula . ambil gambar , haha . tiga kamera ada dekat tangan aku . aduih , ahakss .

sampai dekat sekolah , terus masuk kelas . ambil minuman dengan roti . makan kejap . uiks , kena pergi surau dulu . ada ceramah , macam biasa . hehe , tapi aku dengan amni dan jiejie pergi lambat sikit . maklumlah , lepak kat pondok tempat ambil air sirap . minum - minum kejap . borak dengan cikgu . tegur kawan - kawan . lalalala , akhir sekali . baru lah masuk dalam surau .

tapi surau penuh . hehe . kitorang pun menyelit je laa dekat geng syahirah , syairah , mc na , e i fa , c fa . lalala , borak - borak sambil tengok kamera . tengok gambar - gambar tadi .  tak tumpu sangat pun kat penceramah . huhu . apa laa .

dah boring - boring , aku pun nampak kak dib doll dengan kak wani di depan . hehe , jom bergerak ! aku pun pergi dekat diorang . nak ambil gambar dengan kak dib doll je sebenarnya . tapi , entah macam mana stay kat situ terus . haha , asyik bergurau je . tak berapa dengar pun ceramah . fikir macam mana nak posing laa , ambil gambar itu ini lah , posing gitu gini . borak sambil gelak laa . haha , macam - macam . lepas ceramah .. dengar syarahan agama from zul dengan eeda pula . hehe ..

Naik atas kelas . posing - posing dengan Honey pula . jalan situ sini . aduii . happy je . kelas pun bising gitu . lepas tu , jalan pergi kelas 5 s . actually cari my kakak tapi tak ada pula . borak lah dengan kak syiekah , kak baiy , kak Bhah . lalala , memang tak ada kerja sungguh . hmmm , balik tu aku baru pergi solat zohor . mas tu kosong surau . waaa , so tenang ..

okay , balik dalam pukul 3 lebih . hari ni memang meletihkan tapi the best laa ! sangat seronok . hak , hak . aku tak kan lupa hari ini . sambutan maulidur rasul smkani 2010 ; memantap ukhwah . memperkasakan ummah . oh ! lupa nak cakap . kelas 3 R tak menang apa pun . hi hi . habis kena sapu belaka dengan kelas 3 T . Perarakan dengan sepanduk . haha , tak apa lah .

Lagi satu , aku paling suka tengok pakaian budak lelaki kelas 5 S . Ketua diorang pakai baju melayu je tapi anak - anak buah yang tiga orang laki pakai jubah putih , berseluar hitam . dengan serba di kepala . diorang ; dally , syadid , lymin je yang pakai macam tu kat sekolah hari ni . haha , tengok memang pelik tapi cantik dan bergaya gitu . haha , suka3 .

jadi , aku rasa dah tak ada apa nak tulis . hmmm , malam ni nak pergi rumah mama long . nak tolong apa apa yang patut . esok cuti ! yeayyy . dan esok jugak ada kenduri dekat rumah mama long . posing - posing lagi laaa nampaknya . okey . hari ni memang best gile . love semua kawan - kawan aku dan sekolah ku tercinta . apa pun , korang semua always kat hati aku . hehe , l o v e .


  


  


  


  

 
 


  


  


 


  


  


  


  


  


  


 


 


Dalam Memori,
Sya Izz @ 030310

No comments: