Wednesday, March 31, 2010

Bintang di langit ,


Assalamualaikum semua ,

Yeayy ! Esok exam Kh dengan Ba ... Then , bebas untuk exam oti 1 ni . Hurm , tadi lorh jawab Bi je aku rasa best . Haha , boleh laa . Hmm , tadi jawab math .. siap on time . Haih , memang sejuk laa tangan tadi . Isk3 . Okey , macam biasa .. mesti geng berkumpul ramai-ramai , study katakan . Hihi , fenomena biasa . 24 jam buku di tangan . Haha :)

Tadi ada kelas KH . Hurm , sebelum tu pergi kat library sebab ada perjumpaan sekejap . really berterima kasih kat k Atin Izzati . Thanks for bagi saya pinjam , haha . nanti esok saya bagi balik ye . love you , muahhh ! hihi , tadi lepas kelas .. pergi maktabah buat sijil . hurm , akhirnya siap pun dalam pukul 5 petang . 

K Gra best laa . Sweet aje tadi kitorang buat sijil sama-sama . Haha . sayang>3 . Oh yaa , tadi ada budak tu kan yakni si dia yang bernama kawan aku tertidur kat maktabah . Tak ada orang dah masa tu . Kitorang pun dah nak blah . Haha , kalau lah aku tak tegur dia .. agak-agak tidur sampai malam laa kat sana . Then , bila aku dengan k Gra nak turun tangga .. budak tu tengah duduk and bersandar kat tepi dinding . tido3 , terkejut kitorang . haha , apa laa . :D

Ops ! Sementara aku dengan k atin tunggu our daddy our hero .. sempat lagi pergi beli ABC kat depan pagar . Ada laa beberapa budak asrama yang berada di balik pagar , nak beli gak . Aku tengah jalan dengan syok nye ... tiba - tiba si SyAz tanya yang k atin tu adik aku ke ? haha , terkedu eden . Wakaka , actually ... da puas dah orang cakap aku begitu . hihi , sementara aku suruh k atin tunggu ABC .. sempat lagi pergi dekat depan pagar . borak dengan SyAz kejap . topik utama mesti lah pasal exam . Hurmmm , exam . exam . saat paling menakutkan ialah saat nak tau markah . Haih , SyAz .. siap sedia lah dengan hadiah . kah3 ;)


okey , malam ni aku nak pulun habis BA . Erk , tapi KH pun tak boleh dilupa . hehe , sabar3 . satu hari lagi .. yeayy , ... !


No comments: