Sunday, March 21, 2010

One step ,


Salam satu [ Cokelat's ] ,

Ehem , hari ni best laaa . sebab tak ada perhimpunan . itu maknanya , masa perhimpunan tu aku sibuk duduk buat kerja Ba kat tempat Mc Na . ahaksss , ish . apa nak jadilah sya izz weyh . pagi-pagi baru nak buat kerja sekolah .erk , rasa macam dah kembali ke zaman di mana aku darjah dua dulu . haha , yer laa . masa saya darjah dua , saya buat kerja sekolah pagi - pagi tau . haha , biasalah . saya kan budak yang rajin . :)

Dan , budak-budak laki ni kena rotan tadi . wakaka , sebab tak siap math . dan , disebabkan aku pun tak berapa siap pun math , maka sepatutnya aku pun kena gak . tapi , terlepas sebab teacher cakap ' tak per lah , majoriti gurls siap kan . ' .(hihi , teacher suruh buat latihan A sampai E . aku pulak buat A je , haih .) ... teacher rose pun senyum , budak-budak laki semua dah buat muka . kah3 , haha . nasib aku laa baik hari ni . :)


oh yaa , tadi dah pergi ambil borang . ehm , aku , meni , pqah . aishh , betul ke tak ni ? haha , tak kisah larh . dan , lepas makan nasi air kat belakang sekolah tu ... sempat borak-borak dengan Cg Normah . Cg duduk sorang-sorang kan masa tu , lagipun meni tengah tunggu air jagung dia . hehe , best laa borak dengan cikgu . err , sambil tengok cerita lagenda . hihi , tup tup . dah pun pukul 4 . haih , cepatnya masa berlalu .

sementara tunggu pukul 5 , aku duduk dalam kelas dengan meni dan thirah . hihi , tak buat kerja sangat pun . 45 kemudian , aku pun blah . haha , pergi kat pondok bas kat depan pagar dan borak-borak dengan k dib , k wani , k atin my sis . hehe , wau ! baru aku tau k dib ni jenis hiperaktif , tak reti duduk diam . nasib baik senyum sokmo , tu cute tu , kan3 ? . oh yaa , perangai k Dib macam adik aku Si Adib yang umur 8 tahun tu . haha , aktif3 . nak buat macam mana , nama pun dah nama sama .. Adib Adibah . (ahaha , kan Dib ?) . :D 

okey , erm . Haura Humaira . InsyaAllah saya akan siapkan secepat mungkin . Doakan saya ye ? haha , dan tunggu la saya ! jangan la buat cepat-cepat sangat . ahakss , sayang kamu . ehm . ok . ok . dah cukup cerita saya hari ni . k , daa my [ cokelats's] . Jumpa lagi . Fly me to the moon , and let me play around the star .
 

No comments: