Friday, March 5, 2010

My Haura .

[ Cokelat's ] ...

Hehe , tadi borak dengan Nud tau . Kali pertama aku call Nud , sebab Nud dah pernah call aku dulu sekali . Selama ni kitorang mesej - mesej aje . Hehe , dan walaupun kitorang tak pernah bertentang empat mata ... aku sayang sangat dekat Nud . rasa macam Nud tu kawan sekolah aku aje , walaupun hakikatnya nud jauh di pantai barat sana . Ahakss , tak pe . Kampung kita di negeri yang sama kan Nud ? :)

Erkk , tadi borak apa eh ? mula-mula hanya tanya khabar je .. biasa - biasa dulu gitu . Nud asyik duk boring - boring lepas tu kitorang pun buat konsert . haha , nud laa start dulu ni . lagu first kitorang duet .. ehmmm . Cerita Hati . best bangat .. haha .. then , aku present khas lagu Teman Sejati untuk Nud .. err , walaupun tak berapa ingat lirik . ahakss , Nud nyanyikan aku lagu ' Ainul Mardhiah ' . waaa , so sweet .

Lagu ape lagi eh ? Rama-rama . you re not alone . ummiku sayang .. the phantom .. Ruang rindu . Rabiatul Adawiyah . dan lagu doraemon . hahaha , nud nyanyi sebijik macam tu . sangat sweet . kitorang sama-sama gelak . cerita tentang itu , tentang ini .

Dan sebelum kitorang stop .. nud cakap harap aku akan jadi macam ainul mardhiah dan aku cakap nud is my haura . bidadari .. hehe . sebelum tu , i love you . sayang selamanya , my haura humaira . thanks for cakap-cakap dan nyanyi - nyanyi hari ni . nasib baik tak hujan . hahaha , apa pun .. memori ini memori yang terindah .


Nudra , Iqa sayang Nud !

Kita Kawan Selamanya - Sya Izz .

Kawan Sampai Syurga - Haura Humaira .

 

2 comments:

Unknown said...

Assalamu'alaikum W.b.t

Iqa , sayang Iqa jugak !!!
Sweet sangat kan ~ Hehe ...

Jangan bil melambung sudahh ,, :P

We're the 'BIDADARI'

Sya Izz said...

ahakss .. syg kamu jugak .

haha , berani buat .. berani amik risiko laarr .. kalu melambung jugak , insyaAllah kena marah laa iqa . hahaha . :p


we are hurrun . :)