Thursday, March 18, 2010

Fly me to the moon and let me play around the star .


[ Cokelat's ]

Hari ini aku tak tahu nak tulis apa . hurmm , rindu menulis tapi sudah bosan menulis . hari ini sudah hari khamis , dan hari ahad sudah buka sekolah . alah , apa yang aku buat selama cuti ni eh ? . masa tidak terisi dengan baik langsung . sya izz .. sya izz . dia tidak sedar ke yang dia tu semakin hari dah jadi semakin pemalas ? sya izz .. sya izz . dah berapa kali dia cakap kat diri dia nak berubah , tapi masih tetap sama .

Ya Allah , tolong lah aku . tapi ,

"Sesungguhnya Tuhan (Allah) tidak mengubah keadaan sesuatu kaum (hambanya) sehingga mereka mengubah keadaan (sebab-sebab kemunduran) yang ada pada diri mereka sendiri."





I Believe I Can Fly .

I used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it
I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

See I was on the verge of breaking down
Sometimes silence, it can seem so loud
There are miracles in life I must achieve
But first I know it starts inside of me


Dan Sya Izz , ' semangat optimis diri , jalan hari dengan pasti , selama jantung berdetak , selama itu pun tak kan berhenti , berlari .. wujudkan mimpi . terus berlari . agar hidup ini beerti . jatuh bangkit aku kembali , susah payah aku tak peduli . kerna hidup hanya sekali ' .

sila betulkan matlamat saya , dan saya nak jadi lebih rajin . macam zaman dulu - dulu .

saya budak - budak tapi saya nak jadi rajin macam orang dewasa . :)



sekian ,  

fly me to the MOON and let me play around the STAR .
( Dib , pinjam eh ? hehe )


1 comment:

A.D.A.M. said...

Ay! Never give up! Terus berjuang ea. *Wink2* ^^