Monday, March 15, 2010

Lepak dengan mereka .

Assalamualaikum ,

Bintang di langit ..Kerlip engkau di sana .. Memberi cahayanya di setiap insan .. Malam yang dingin .. Kuharap engkau datang .. Memberi kerinduan di sela mimpi - mimpinya ..................

Hmmm , hari ni sepanjang hari aku lepak kat perpustakaan . Aku pergi dalam pukul 10 gitu dan balik pukul 5 petang . Pagi tu buat kerja sekolah dan petang tu baca novel . Dan novel yang aku baca kali ni ... Kitab Cinta Yusuf dan Zulaikha . Ermm , nampak tak berapa menarik pada mulanya . dan aku belek-belek gitu je laa . Tapi , bila A[ie]Fa dah kata sedap , maka aku pun try laa baca . dan , memang sedap pun ! :)

Oh yaa , ni laa first ramai kawan sya izz kumpul kat maktabah . ahaha , nak buat kerja BA je sebenarnya . Kalau tak , jangan harap nak pergi maktabah . Okay , ada Muzakkir , Nije , Aeman adik A[ie]Fa , Fatin F , Fatin N , Nabilah , Amni , Najihah , A[ie]Fa , Basirah dan kawan baru saya , One Know . Oh , budak A dengan B pun ada juga . :)


Pagi macam biasa , buat Ba . Lepas tu , Amni pula lapar . Hmm , pergi makan kat kedai tepi maktabah . Dan , erkk . memang serik laa aku nak makan kat situ . pedas dan panas . haha , tapi serik - serik pun pergi sokmo . hahaha , dan thanks Basirah sebab belanja kitorang . Sayang you , ehm .. kalau tak belanja pun still sayang ! hak , hak .

Solat zohor kat masjid . pergi beli 100 plus kejap . lepak kat luar maktabah dulu , cakap-cakap dengan one know . hehe , masuk pustaka terus tak bukak buku . buku novel . hihi , apa lah . sya izz , kenapa masih tak sedar diri lagi ni ? . hehe , kitab cinta yusuf dan zulaikha , best !


dalam pukul 3 .. amni , aifa , one know , basirah , aeman , nije dah blah dengan teksi . oit , pergi jalan-jalan kat jerteh tak ajak aku ! hahaha , diorang pergi jerteh . huhu , tinggal lah aku dengan Jihah dengan budak A . Lalalala , habiskan masa cakap-cakap dan baca . dan bila Jihah dah balik , tinggal lah aku dengan budak A . Btw , aku ada nampak budak Z kat kerusi , tengah baca surat khabar . Tapi , malas aku nak pergi tegur . Membaca budaya kita , hak . hak . hak .

okey , itu cerita masa lalu aku untuk hari ni . dan , lupa pula . Pqah Manaf , I miss you , sayang ! hehe , thanks sebab dengar luahan aku tadi kat lib , walaupun hanya di telefon . hihi . serius , memang aku rasa aaaaaaaaaaaaaa ! je tadi . nasib baik pqah ada . huhu , okey .. aku kena terima . tapi , macam lah budak tu b a i k sangat ? tak boleh terima laaa aku sebab dia pun d u a  k a l i  l i m a  jer ! ish , okey sya izz . lupakan , dan tak payah fikir . tak dominan langsung , . dan thanks pqah ! miss you ever ! uhibukki pqah habban jamma . :D

P/s : Aku sudah reti , sudah pandai , aku sudah boleh . Yeayyyy ! 




Bukan mudah untuk berubah , dari tanpa arah ke sejadah . Dari tepi jalanan ke sujud menghadap Tuhan - (Hlovate)

No comments: