Friday, March 12, 2010

Hanya Kami BerEMPAT .


Assalamualaikum .

Hehe , okay . First nak cakap , selamat holidays ! selamat bercuti kepada pelajar - pelajar sekolah . haha . tapi aku , nama aje cuti . jumaat , sabtu , ahad ada kelas tambahan . nota , kerja sekolah , latihan , nak hafal sarwah ... waaa ! banyak betul kerja . ehm , tapi tak apa . sikit - sikit lama lama jadi bukit . waaahaha . go sya izz !

okey , pagi tadi ada kelas tambahan kat sekolah . Kelas KH . waaa , aku bersyukur sangat sebab ada kelas Kh hari ni . 8.15 - 12 . 00 . Mula - mula dah rasa malas tapi akhirnya ... baru aku tau . best sangat ! hari ni laa hari yang aku betul - betul faham nak buat akaun penamat . dah reti nak buat imbangan duga , akaun perdagangan , akaun untung rugi dan kunci kira-kira . thanks to my cg sue . yeayyy , dah reti . senang je rasa ... :)

Dan petang tadi pun best ! sebab ada tusyen Bm . Hari ni cikgu nordin ajar buat karangan gitu . haha , best belajar ! tambahan pula , empat orang je yang datang . sya izz , izzat , azzim dan muzakkir . waahaha , ke mana habis tiga empat orang lagi gurls ? . hehe .. sempoi aje belajar . okey , malam ni ada tusyen Ba pula . hurmmm , best . best . best . dan best ! :)

Oh yaa . tadi masa tusyen , kelas aku bersebelahan dengan kelas budak darjah berapa eh ? entah gak . tapi , cg wan zul yang mengajar . cg sains aku masa darjah 6 dulu . wah , rindunya kat cg . tapi , aku tak sempat nak tegur . memang bising laa budak-budak kecik tuh satu kelas . haha , aku dengan muzakkir tersengih pulak dengar . diorang memang galak . hahaha , teringat pula masa aku darjah 6 . macam tu laa perangai kitorang . budak - budak sekolah rendah . hehe , sangat melucukan dan indah .

okey , dah cukup untuk hari ni . Terima kasih Allah sebab bagi aku peluang untuk hidup . ad deen aku , Islam selamanya . My mawaddah . sungguh , aku rindu kenangan lalu . tapi , hidup tetap kena diteruskan , untuk mencipta memori baru . dan sya izz , tak best kan hidup .. kalau tiada masalah dan cabaran ? hidup , suatu pengembaraan . Titik .




No comments: