Monday, February 22, 2010

~ Mawaddah : Cinta


Salam sayang ...

hehe , semalam memang kena betul dengan ustazah . sebab tak siap kerja sekolah . dan ustazah dah cakap , ini kali terakhir kitorang tak siap latihan . dan terkesima kejap ...

Nak 9a tapi usaha dok A ???

hmmm , nampaknya ... macam mana pun aku kena buat usaha aku jadi A . sebab nak dapat semua A . Ijtihad asas an najah . bersungguh-sungguh kunci kejayaan .

cerita hari ni ... hmmm , agak kalut . kena hafal sarwah 20 perkataan dek pon , sebab semalam tak sempat tulis . dan aku ingat 17 je . lalalala , hari ni belajar best tapi mengantuk sokmo . maybe sebab tidur lewat semalam . hmmm , tapi apa pun .. tetap best !

petang tadi , balik lewat . tunggu kak atin , selalu petang-petang gini aku buat kerja sekolah . tapi , hari ni aku mengaku aku tak sentuh buku pun . tak ada mood , sebab tadi ada kelas tambahan geo . kira study laa tu . eytt ! kenapa aku malas ni ? hmm , sekali sekala je ... tadi , sibuk keluar masuk kelas R dan K . pergi kelas R ada Jihah dan Meni . Kelas K ada Amin , Nad , Pqah , Bass . cakap-cakap ... bual-bual dengan Amin pasal syarahan MTQ esok . oh ! apasal ramai budak form3 ambil part dalam syarahan agama tahun ni ?? terutama budak lelaki , aku macam tak percaya je . hak , hak , hak . tadi masa borak dengan budak-budak ni , amin ada tanya kenapa aku tak masuk syarahan juga ... aku cakap . 

" aku tak leh masuk syarahan esok , takut menang dekpon . kesian ko sek mg plak esok . tak leh , takut semakin glamour aku hok glamour doh nie . hahaha "
( Dialog budak comel yang tak sedar diri lagi : princess sya izz , haha )

hehehe , tak pe . Aku hanya doakan korang berjaya esok , okey ! jangan terkelu lidah pula atas pentas esok ! haha , good luck kawan , kawan , kawan , kawan , kawan , kawan ku . hehehe ..

" buah bidara di kayangan tercipta
 idaman hati kecil sang puteri
 sayang disayang untuk selamanya
 buat sang sahabat yang dicintai "

* uhibbu sodiqi wa sodiqati jiddan *

~ Iman + Taqwa + Ilmu + Mawaddah = An najah fi addarani ~



* Tengah dengar lagu Ruang Rindu , hmmm .. memori terindah dengan sahabat !

No comments: