Thursday, February 18, 2010

Tak Suka , tak suka dan tak suka .


~ Tak suka , tak suka dan tak suka !

Aku tak suka sepi , aku tak suka perasaan yang macam ni. hmmm , apasal hati ni kena ada pelbagai rasa ? apsal kejap sepi , kejap sedih , kejap gembira , kejap suka ? apa yang aku buat selama nie .. hmmm , tak suka . tak suka . aku tak suka sepi sebab aku bukan macam tuh . i'm a cheer and happy go lucky girl tapi kenapa sekarang ni aku semakin berubah .. cewah . hmm , aku asyik fikir pasal orang lain tapi aku tak pernah fikir pasal aku . aku nak jadi macam duluuuu ..

masa aku senyum sokmo , tak mudah terasa , tak mudah sensitif . dulu , aku sangat-sangat cheer up . selalu main je , tak pernah fikir masalah , tak pernah fikir apa-apa yang menyedihkan . sebab aku sentiasa happy :D . tapi sekarang , asyik-asyik fikir itu .. fikir ini . sedih situ , sedih sini . boring betol laaa .


where's me ? my old me ? okey , aku sangat-sangat bosan sekarang . apasal hati aku ni sensitif sekarang .. sikit-sikit dah mudah terasa , tapi aku memang macam tu dari dulu pun . haha , sebab? aku bila terasa ke atau apa-apa , aku boleh lagi senyummmm dan buat tak tahu . dan , lepas tu hilang lah perasaan tuu . haha , sebab tu kawan-kawan aku jenis tak kisah nak gurau , gedik situ sini , sayang di sayang dengan aku .. buat laa apa pun , aku tetap tak kisahh sebab semua yang ada dalam hati aku , lama-lama hilang juga . so , cheer up jer laa !

dan sekarang , aku harap aku akan jumpa aku yang dulu . yang semangat , suka senyummm , yang kuat , yang cheer , yang tak pernah fikir masalah , yang tak gagal dengan masalah , yang sokmo usaha nak dapat apa yang dia nak , nak jadi aku yang 3 tahun dulu . sebab sekarang aku rasa sikap aku dah melampau . melampau apa ? ntah laa . cuma aku rasa lain . aku selalu memaksa ? atau aku sokmo tersakitkan hati korangg ? atau aku dah lain ? atau aku masih sama ? aku sangat rindu budakk tu , sya izz yang senyummmmmmmm . :) hahaha ,

Do i know , how much my heart miss you ?

~ I never know coz u also never know , is my heart miss you or not .

* apa - apa je laa . apa pun , aku rindu koranggg semua ! rindu korang , sape ? ntah laa , aku pun tak tahu koranggg tu siapa sebab terlalu ramai koranggg yang sangat-sangat aku sayang dalam hidup aku ...though we far apart , u re stay in my heart .



~ Entri ni merepek jer , abaikan ...

No comments: