Monday, February 8, 2010

Rama-rama ~

Assalamualaikum .. :)

Hmmmmm . Best hari ni . Hak . Hak . Tak ada apa pun sebenarnya tapi , yeayy ! Dah berjaya buat rama-rama . Terima kasih SyAz . Lalalala . Pagi tadi kan ada masa Pj . Jadi , budak-budak laki je laa turun . Budak perempuan hias kelas . Kebetulan kelas S pun Pj sama . Jadi , aku pun pergi laa masuk kelas S . Pergi borak - borak dengan Hani . Eytt ! Zahir dengan SyAz tak turun Pj !

Haha , jadi aku pun pergi kat SyAz suruh dia ajar buat rama-rama . Berjenuh ajar baru jadi . Haha , susah tau ! Tapi , sekarang dah jadi . Untung dapat kawan yang kreatif macam SyAz ni . Haha , aku dah siap warning dia .. Jangan hias kelas dia cantik-cantik sangat . Hahaha . Senyum :)
Tadi dah start kelas tambahan . Setiap hari isnin dan khamis . Hmmm , sejam je . Tadi , belajar Ba . Best laa ! Lepas habis , sementara tunggu Jhah dengan Amni pergi makan .. Aku pergi kat pustaka . Tapi , dengan niat nak buat rama-rama jer laa . Kat situ jumpa Kak Baiy dengan Muhai . Buat rama-rama sambil borak-borak . :D .


Dalam pukul 4.3o .. naik semula atas kelas . Amni ajak study Ba . Ada nije , zarif , zakkir , syafiq , mirah . Hmm , aku dengan Jihah naik je laa . Tapi , alih - alih tak study mana pun . Tiba-tiba je pergi berkumpul kat meja cikgu .. borak-borak . Sambil tengok syafiq lukis bunga ros , kitorang berbual-bual . Pasal itulah , ini lah . Hmmm , maklumlah .... masa form 2 memang selalu borak-borak macam gitu , cuma sekarang je dah tak . Busy katakan . Haha , cerita tu.. cerita ni .. best laa . geng gitu lorh .

Lalala , okay . cerita hari ini sentiasa dalam kenangan , !
Aku sayang kamu selamanya ,,,, :)


No comments: