Sunday, May 8, 2011

heart-to-heart


Erm. Hari ini sudah start exam. Super duper cool. Petang semalam balik dalam pukul enam petang, study dengan Ada, Cyfaa, Hani. Haha. Sekarang, memang dah biasa balik lewat. Study. Buat amanahworks. Lepak. Bilik Dadah tu dah macam bilik sendiri aje. Petang-petang mesti study kat sana. Huuu.

Sangat berterima kasih kat Ada yang ku sayangi. Ajar saya BA kelmarin. Mujur belajar dengan Ada. Kalau tak, tak tahu laa nak jawab apa. :) Dan, pagi tadi rasanya perhimpunan Ahad yang paling menggilekan. Haha. Kami sepatutnya tak perlu pergi beratur sebab nak exam pukul 8 ni. Tetibe, ada pengumuman cakap budak f4 dan f5 supaya turun ke tapak perhimpunan. Ahaaaaks. Memang setiap orang pegang buku, kertas. Beratur pun dah tak betul. Berbincang. Asyik dengan buku. Memang kesian laa kakak-kakak pengawas dengan gelagat kami se form 4 yang macam erk erk erk sebab asyik dengan buku. Btw, aku boleh jamin laa.. takde yang betul-betul khusyuk dengar cikgu cakap apa kat depan. Huuuu T_____T

Akhirnya, pukul sembilan pagi start. Habes dalam pukul 11 setengah. Lepas tu dah takde exam dah. Yeahhh. Pergi makan-makan. Lepak-lepak. Study bio dengan Ipa. Memang haru laa. Boleh pulak kami buat cerita yang berkaitan dengan kami pasal mitosis meosis bla bla bla. Hmmm. Sempat kena kacau dengan AA dan RI. Gile laa korang, dah pandai kacau sekarang ye? Huuu. Diorang letakkan botol air aku kat tempat paling tinggi. Buli. Sampai aku buang semua air dalam botol, alergik! Euw. XD

Memang riuh laa kelas. Kelas aku je laa. Yang kelas S kat depan, dah blah ke library kot. Yang kelas T kat belakang, sesetengah dah lesap. Kelas aku? Entah macam mana si Sapik itu boleh jadi macam orang tak makan ubat hari ini. Haha. Masa dia angkut beg nak keluar tu, sempat lagi nyanyi 'mari kawan-kawan.. kita dengar cerita..' (ala ala lagu nasyid Aura-Kisah Nabi Yunus). Dia, Nick dan Ime. Very bising sungguh. Main conteng-conteng. Sampai aku tanya dekat Nick, kenapa dengan kawan dia itu? Haha, Nick cakap dia rindu Nick kot. Lama tak jumpa kan.

Oh, lupa nak cakap. Very big tahniah untuk Nick, Fify, Famy, Zim, dan team Soutul Ittifaq sebab menang johan festival nasyid Terengganu. Lepas ni, wakil negeri Terengganu ke kebangsaan. Memang Ummi Pengetua pun asyik tahniaaaah kat diorang. Huuuu, superb kawan-kawan aku. Hahaha.

Petang ini, sekali lagi melepak kat Bilik Dadah. Cool. Belajar Bio dengan SI. Wargh, malas belajar SI. Pening. Ahaaaaaaks. PSI = Princess Sya Izz. Itu yang aku cakap kat kawan-kawan aku. Makanya, mesti buat yang terbaik sebab nama aku laa tu konon-konon. Heeee.

Dan, Selamat Hari Ibu untuk Mama. Iqa sayang Mama. Iqa tahu Iqa banyak sangat buat salah dengan Mama. Tapi, Iqa bertuah sangat sebab ada mama yang baik macam Mama. Mama, lebiu so much! Mmuaaahhhhh :*

pssst : Mg buat aku senyummm hari-hari. *gedik*

No comments: