Saturday, December 8, 2012

Buku (Kali Sejuta)


Oh hai!

Aku rindu kawan-kawan! Rindu kali sejuta :)

Tapi tak apa, memandangkan sudah boleh goyang kaki dengan bersenang-lenang hehe maka, aku ada banyak buku yang sudah diperap sekian lama di dalam almari untuk dibaca. Yeah, heaven! Dan, memang betul.. duit raya aku hampir habis disebabkan pakcik dan makcik buku! Wahaha. Duit mengalir macam air :( tapi, demi buku.. tak kisah lah :D

Sebelum Aku Bernikah - Hilal Asyraf
Ensiklopedia Kiamat - H.M. Yusuf
Al-Raheeq Al-Makhtum - Syeikh Sofiyyur-Rahman
Sehingga Al Quran Terpahat di Hati - Mohd Solleh
MACEDONIA Alexander Agung~Hijab Raja Zulqarnain - Web Sutera
Dia Yang Kunikahi - Iqbal Syarie
Invasion - Robin Cook
Lone Wolf - Jodi Picoult
Sing You Home - Jodi Picoult
PS. I Love You - Cecelia Ahern
Thanks For The Memories - Cecelia Ahern
There's No Place Like Here - Cecelia Ahern
Aku Muslim - Nur Khairunnisa
Fiqah Anak Soleh - Musthofaal
Jangan Bersedih - Dr 'Aidh
Wahai Anakku Yang Tercinta - Drs Al-Ustaz Pauzi
Ibadah Terapi Kehidupan Orang-orang Mukmin - Ustaz Muhd Naufal
Kembara Seorang Hamba - Shahnon Ahmad
Stop Look Go - Norehan M. Nooh


Harap-harap semuanya bermanfaat! InsyaAllah :)

Psstt. Kalau hendak diikutkan hati, rasa nak beli buku yang teramat banyaaaaaak tetapi, huhu, duit takde. Haha. Okey, mari mula menabung lagi! ^_^

Dan, buku yang aku nak beli sangat setakat ini;

The Time For My Life - Cecelia Ahern
One Hundred Names - Cecelia Ahern
The Time Keeper - Mitch Albom

Tapi, kena kumpul duit dulu la sebab mahaaaaaaaal. *nangis*

“Reading is one form of escape. Running for your life is another.”  ― Lemony Snicket


Okey, jumpa lagi! :)

No comments: