Saturday, December 8, 2012

Tag Ipa :)



 Ini tag yang Cik Nazifa suruh jawab. :)

1.sape design blog anda <jujur>? 
 Kalau tema klasik, aku sendiri! :D Tapi, kalau dah warna-warni macam ini, hurmm, pakcik blogger la punya kerja :P
2.wrna kgemaran & sebab 
Hitam. Sebab, aku rasa hitam sangat cool, cold, mystery and evil! Hahaha.

3.suke makan meggi tak?? 
Boleh la. Maggi goreng sedap ape. Tak minat maggi yang ada kuah tu. :P

4.anda paka spek ke tak?klu paka,sila bagi nama kedai spek yg anda pegi. 
Ya. Aku bermata empat dan, entah, tak ingat dah kedai mana. Hoho.

5.bleh tak sebut huruf R dan S?? 
RRRRRRRRRRRR. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. :D

6.sape anda paling suke??kamil atau kawan anda 
Anis je yang suka kamil, kan Ipa? Haha.

7.anda ad angan2 nak jadi princess tak..klu ad..anda nk jd princess ape?? 
Ergh. Macam tahu-tahu je. Aku selalunya dikenali sebagai Princess sebab aku yang selalu suruh kawan-kawan aku panggil aku Princess. Dan, sampai sekarang ada junior aku panggil aku, "Kak Princess! Kak Princess!" Muahahaha. Tapi, bukannya sebab berangan nak jadi princess ke hape. *sedar diri. Dan sebenarnya, aku tak pernah terfikir pun nak jadi princess jenis apa.

8.anda ad restoran atau kedai makan??berikan nama serta menunya sekali.. 
Tak ada.


9.anda  pemalu??klu ya..berikn contoh,, 
Tak.

10.rumah ad terletak kat bukit keluang?!berikan nama pntai yg ad dekat kaw. tu. 
Mesti la Pantai Bukit Keluang! Nama je rumah dekat pantai tetapi jejak kaki ke sana pun boleh bilang dengan jari berapa kali setahun aku pergi. Hehe.

11.anda mnat kat saya??
Tak. Aku minat dekat orang lain. :D





No comments: