Sunday, December 23, 2012

Insomnia


Oh. Rasanya sekarang aku sudah kena insomnia kot. Hahaha. =.='

Kalau pukul 12 berada di atas katil, pukul 1 pagi lebih masih terkebil-kebil sambil peluk bantal. Omaigod. :D


Untuk Orang Notts;

Mama pergi Kota Bharu untuk dua hari. Exam. Hari ini baru pulang, :) Oh, Adam dan Adib dah balik dari pondok kelmarin. Tak tahu macam mana nak cakap apabila sepuluh hari bergelar tiga beradik. Haha. Sangat sangat sangat bosan! Sunyi sepi je. Mana la biasa macam tu. Hehe. So, here they are ~ =D Rumah ini akan porak peranda setelah sekian lama ibarat tidak ber-musik-kan irama perang mulut + smackdown. Hahaha. *gelak jahat*

By the way, gua la yang jadi suri rumah keh keh keh *gelak ayu* sepanjang mama tiada.You have no idea how great I am. *sila muntah jauh-jauh* =P

Lu pun tak serajin gua kan? Ahaaaa.

Oh, lupa nak cerita. Kelmarin sambut birthday si Sarah. Alah, dekat restoran Rumbia ke-hape-entah-nama je. *cemburu buta* Sambil tengok final AFF Cup. Haha. Gua rasa nak gelak pada Thailand. Eh, ke lu tak tengok bola? Lupa. Rumah lu takde TV hehehe. :P

Okey, bye bye. Mama sudah pulang! Adam dan Adib kembali memeriahkan rumah. Cuma lu je yang takde. Oh, gua rindu. (kot) Hihihi.

Jumpa pada Januari nanti! :) Sila cepat pulang ~
Sekian.








No comments: