Thursday, November 14, 2013

Dem

dem aaaaaaa muet ni. demmmmmmmm!

+×÷=%_€£¥₩!@#$/^&*!

aku tak tahu nak beli ke tak no pin untuk muet march nanti. just in case tak dapat band 4 la kan untuk muet nov ni. hmmm hmmm. tapi dah dekat seminggu takde konklusi daripada wassap kelas hahah kejap nak beli kejap taknak beli. yang pihak muet cakap nak tutup esok dah. yang madam cakap takyah beli nanti madam do something.

tetibe kat group aie cakap, "bank terengganu bukak ke jumaat"

tadi budak kelas aku dah decide nak beli, takpe la korbankan seratus ringgit daripada korbankan degree law. arghhhhh, masalahnya esok dah tarikh tutup dan esok adalah jumaat yang memberi makna bank tak buka.

jadi, aku rasa aku jumpa korang di akademi pengajian bahasa je laa nanti degree!

susah sangat nampak. arghhh.

okay, bukak practice muet sekarang. muet nov, kau akan kasi aku band 4. kau ingat!

huh.

banyak betul kerenah birokrasi.

dah la, selamat malam dunia. selamat malam. aku penat. penat jugak hidup sendiri ni. takde orang yang aku mahu minta telinganya. tak sampai hati sama sesiapa. kalau dulu.....

ah!

kuat. kuat. kuat.
aku sudah tidak mahu terlalu bergantung pada manusia.

hilang juga akhirnya.
haha. pasti.

selamat malam dunia. tetapkan bintang itu dilangit sana, agar aku masih mampu punya nyaman. walau secebis. walau.

No comments: